;
سرگرمی

داستان عجیب زنی که به معشوقه خود آلرژی دارد.

زنی که به معشوقه خود آلرژی دارد: اگه به معشوقه خودت حساسیت داشتی چیکار میکردی؟ ویرجینیا نولت، زنی که در ماساچوست آمریکا زندگی می کند، می گوید به دوست پسرش حساسیت دارد! زیرا هر بار که زن جوان 22 ساله نزد معشوقش می رود، جوش هایی روی بدنش ظاهر می شود. این وضعیت از زمستان گذشته ادامه دارد. جالب اینجاست که این اتفاق غیرمعمول توسط بسیاری در اینترنت به نشانه “خیانت” تعبیر شده است.

داستان از کجا شروع شد؟

زنی که به معشوقه خود آلرژی دارد: ویرجینیا نولت یک زن معمولی 22 ساله است که در ماساچوست آمریکا زندگی می کند. تا دسامبر 2022، همه چیز در زندگی او خیلی عادی بود. با این حال، او عاشق مردی به نام استیو جانسون شد که در برنامه دوستیابی بامبل با او آشنا شد.

عشق و دوست داشتن

همه چیز برای زوج جوان خوب پیش می رفت تا اینکه صمیمیت فیزیکی شروع شد! بدن نولت هر وقت این دو به هم می رسیدند قرمز می شد. نولت که در گذشته با اگزما و سایر بیماری های پوستی دست و پنجه نرم کرده بود، در ابتدا فکر نمی کرد که این حساسیت به معشوقه اش مربوط باشد. با این حال، علائم فقط در حضور معشوق وی ظاهر می شد.

از این لحظه به بعد، همه چیز شروع به آشفتگی کرد. او در ابتدا علائم خود را «حساسیت فصلی» توصیف کرد. با این حال، این یک تصادف بود که “حساسیت فصلی” تنها زمانی ظاهر شد که او با معشوق خود ملاقات کرد. شش ماه بعد نولت قطعات را کنار هم قرار داد و به این نتیجه رسید که ممکن است مشکل از استیو باشد. وقتی برای اولین بار به خانه معشوقش رفت، چشمانش شروع به خارش کرد و بدنش قرمز شد. پس از خروج از خانه، این علایم در مدت کوتاهی از بین رفت.

زنی که به معشوقه خود آلرژی دارد

زنی که به معشوقه خود آلرژی دارد: بنابراین نولت متوجه شد که به دوست پسرش حساسیت دارد. وی در ابتدا این را به آب و هوای خانه معشوقش یا محصولی که استیو استفاده می کرد نسبت داد. استیو مواد شوینده لباس، لوازم بهداشتی و عطر خود را برای آزمایش این نظریه تغییر داد، اما چیزی تغییر نکرد.

زنی که به معشوقه خود آلرژی دارد

نولت همچنان به خودش واکنش نشان می داد. زن جوان که اردیبهشت ماه به متخصص پوست، دو متخصص آلرژی و چشم پزشک مراجعه کرده بود، نتوانست پاسخ روشنی برای مشکل خود بیابد. در همین حین، این فکر که این وضعیت توسط معشوقش ایجاد شده است، مانند بهمن در ذهن وی رشد کرد. در یک نقطه، نولت واکنش آلرژیک شدیدی داشت به طوری که او را حتی به اورژانس بردند.

کاربران شبکه های اجتماعی بر این باورند که آلرژی نولت ناشی از خیانت استیو به او است. با این حال، نولت توجه زیادی به این شایعات ندارد. این زن با بیان اینکه این وضعیت برای هر دوی آنها بسیار استرس زا است، از عبارات زیر استفاده می کند:

در نهایت، آنها من را نمی‌شناسند، او را نمی‌شناسند و از رابطه ما نمی‌دانند.» در حال حاضر علت آلرژی عجیب نولت پیدا نشده است، اما بررسی آن ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا