;
سرگرمی

آیا می توانید کد را در کمتر از 20 ثانیه رمز گشایی کنید؟ اکثر مردم در این آزمون شکست می خورند!

معمای هوش شکستن رمز قفل: آیا اماده یک چالش سخت هستید؟ با معمای هوش شکستن رمز قفل، مهارت های رمزگشایی خود را آزمایش کنید. آیا می توانید کد را پیدا کنید؟ این چالش، منطق و مهارت های تفکر شما را آزمایش می کند و یک بازی محبوب در رسانه های اجتماعی است. آیا آماده کرک کردن رمز قفل ها هستید؟

کار شما این است که با تجزیه و تحلیل تصویر یک کد 3 رقمی را پیدا کنید که دارای 5 ترکیب اشتباه است اما سرنخ هایی هم وجود دارد. برای یافتن ترکیب مناسب باید از مهارت ها و منطق حل مسئله خود استفاده کنید.

خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید و از سرنخ های ارائه شده برای حذف انتخاب های اشتباه استفاده کنید. با کمی صبر و بررسی دقیق، کد مناسب را پیدا خواهید کرد!

خیلی جالبه: فقط افراد تیزبین می تونن 7 ثانیه ای بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

تصویر معمای هوش شکستن رمز قفل

معمای هوش شکستن رمز قفل 1

.

.

.

قوانینی که باید برای حل این چالش رعایت کنید

برای تکمیل این چالش باید توجه زیادی داشته باشید و تمرکز خود را حفظ کنید. این پازل از شما می خواهد که یک کد 3 رقمی پیدا کنید. کد با نگاه کردن به نقاط رنگی قرار داده شده پس از هر ترکیب از 3 عدد آشکار می شود.

اگر یک نقطه سیاه وجود داشته باشد، به این معنی است که یکی از اعداد وجود ندارد. یک نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد موجود است اما در جای درست خود نیست. در نهایت، یک نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر در جای درست خود وجود دارد.

برای یافتن کد مناسب در معمای هوش شکستن رمز قفل، آموزش ذهن منطقی شما ضروری است. مهم است که هر از چند گاهی به مغز خود تمرین بدهید تا آن را تیز نگه دارید تا بتوانید یک قدم جلوتر از بازی بمانید.

.

.

.

پاسخ معمای هوش شکستن رمز قفل

معمای هوش شکستن رمز قفل 2

آیا معمای هوش شکستن رمز قفل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا