;
تازه ها

راتکلیف حق انتقاد از گلیزرها را در ملاء عام ندارد!

ممنوعیت راتکلیف در انتقاد از گلیزرها در ملاء عام: یونایتد در شب کریسمس تایید کرد که به توافقی رسیده است که بر اساس آن میلیاردر بریتانیایی 25 درصد از سهام باشگاه را به مبلغ 1.25 میلیارد پوند خریداری می کند . به گزارش تایمز، به عنوان بخشی از این معامله، رتکلیف و خانواده گلیزر توافق کردند که از یکدیگر در ملاء عام انتقاد نکنند.

به گزارش این روزنامه بریتانیایی، سندی به بورس نیویورک ارائه شده است که جزئیات دقیق معامله رتکلیف و یونایتد را نشان می‌دهد و تایید می‌کند که دو طرف اظهاراتی نخواهند کرد که «حمله‌ای به‌حساب می‌آید. از فروشندگان [گلیزرها]، شرکت [یونایتد] یا شرکت های وابسته مربوطه آنها انتقاد کنید یا به شکل دیگری تحقیر کنید.»

ممنوعیت راتکلیف در انتقاد از گلیزرها

این اسناد همچنین تایید می کند که دو عضو شرکت رتکلیف INEOS، سر دیو بریلزفورد و ژان کلود بلان به هیئت مدیره یونایتد خواهند پیوست. اگرچه این تصاحب جزئی هنوز توسط لیگ برتر تایید نشده است، گزارش شده است که یونایتد باید با INEOS در مورد هرگونه نقل و انتقالات در پنجره ژانویه مشورت کند.

قرارداد رتکلیف باید از لیگ برتر و همچنین سهامداران کلاس A باشگاه کاملاً مشخص شود. پس از انجام این معامله، خانواده گلیزر از فروش سهام به میلیاردر بریتانیایی 715 میلیون پوند (913 میلیون دلار) به دست خواهند آورد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا