;
سرگرمی

شناسایی فرد راستگو؛به نظر شما زن جوان در فروشگاه لباس، واقعا از زندان فرار کرده است؟!

تست شناسایی فرد راستگو: امروزبا یکی از جالب ترین و در عین حال پیچیده ترین معماهای تصویری به اشتراک گذاشته شده در فضای اینترنتی با شما هستیم. این معما از آن دسته معماهایی است که شما را حسابی سردرد خواهد کرد. چرا که نیاز دارد برای ارائه پاسخ به آن از نهایت قدرت دید، دقت و تمرکز خود استفاده کنید.هدف اصلی این سوالات هوش، ارائه یک تمرین خوب برای ذهن و مغز شماست.

به این ترتیب شما به کمک این سوالات هوش خواهید توانست که به خوبی ورزش روزانه مغز خود را به انجام برسانید. در آزمون شناسایی فرد راستگو، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هستید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است. تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید.

شاید خوشتان بیاید: بازی جذاب با چوب کبریت رو میتونی حل کنی،تنها دو چوب کبریت را حرکت بده و معادله رو درست کن.

تست شناسایی فرد راستگو

همانطور که در بالا اشاره گردید، تست شناسایی فرد راستگو یک از پربازدید ترین سوالات هوش تصویری در فیس بوک بوده است. بسیاری از افراد نتوانستند در زمان مشخص شده به این آزمون پاسخ درست دهند و جالب اینجاست که پس از ارائه پاسخ سازنده این سوال تصویری، همگی دچار شگفتی شدند!

در تصویر تست شناسایی فرد راستگو شما با صحنه ای از یک فروشگاه روبرو هستید. سه فرد در تصویر حضور دارند. صندوقدار و خانم جوانی که مشغول تسویه حساب لباس های انتخابی خود است و پیرزنی که با عصبانیت به زن جوان حرف هایی را می زند. ببینیم چه اتفاقی افتاده است!؟

زن جوان با تعجب به پشت سر خود و پیرزن نگاه می کند. پیرزن با توجه به لباس نارنجی که زن جوان پوشیده است، معتقد است که او از زندان فرار کرده است. اما زن جوان با تعحب و ناراحتی معتقد است که پیرزن دچار اشتباه شده است. به نظر شما چه کسی دروغ می گوید!؟ آیا واقعا پیرزن دیوانه شده است!؟ یا آنکه واقعا زن جوان به تازگی از زندان فرار کرده است و تلاش دارد با خرید لباس جدید، خود را پنهان کند!؟

آیا شما می توانید با کمک نشانه ها، می توانید پاسخ درست را شناسایی کنید. تنها توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر تست شناسایی فرد راستگو نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است.

جالبه ببین: می تونی در مدت 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری پشمالو و پیشی کوچولو بازیگوش را پیدا کنی؟

تست شناسایی فرد راستگو-1

جالب و چالشیه: چیستان: آن چیست كه تا سرش را نبرند حرف نمی زند؟

.

.

.

.

.

اینم جالبه: داستان ضرب المثل کفگیر به ته دیگ خورده چیه؟

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی فرد راستگو

امیدواریم تست شناسایی فرد راستگو را تحلیل کرده و پاسخ درست آن را پیدا کرده باشید. اگر هنوز به دنبال پاسخ و شناسایی فرد دروغگو هستید، اشکالی ندارد. 5 ثانیه دیگر برای بررسی فرصت دارید. جزئیات را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید

.

.

.

به اطراف دو فرد باید دقت می کردید. متوجه خواهید شد که در فروشگاه نمونه لباس این زن برای فروش وجود دارد. پس قطعا این زن از خریداران همیشگی این فروشگاه است. در ضمن شماره و علامتی بر روی لباس زن از زندان دیده نمی شود. کیف او همرنگ لباسش هست و او کارت اعتباری برای خرید دارد. لذا زن جوان دروغ نمی گوید و پیرزن صرفا به لحاظ شباهت لباس  با لباس زندانیان به زن جوان مشکوک شده است.

تست شناسایی فرد راستگو-2

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت فروش گاو ملا،ضرب المثل بز خری کردن!

چشمانی با دید عقاب می تونه در مدت 7 ثانیه ایموجی عشق متفاوت را پیدا کنه!

اگر چشمان تیزبین دارید در مدت 10 ثانیه 5 تفاوت تصویری لاکی کوچولو رو پیدا کنید؟

چرا مورچه ها اندازه سر خود را تغییر می دهند؟

آزمون هوش شناخت فرد احمق تر؛ به نظر شما کار کدوم والدین احمقانه تر می باشد؟

بازی جالب با چوب کبریت؛ با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله را درست و تیزهوشی خودتان را ثابت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

دکمه بازگشت به بالا