;
سرگرمی

فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت زمان 5 ثانیه معمای شناسایی قاتل سریالی را حل گنه

تست شناسایی قاتل سریالی: اگر شما بتوانید در کمتر از 5 ثانیه آزمون شناسایی قاتل سریالی را حل کنید،اگر شما مدعی تیزبینی و نکته سنجی هستید، با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید تا نکته سنجی و تیزبینی خود را به دیگران اثبات کنید.

به باور شرکت کنندگان در آزمون شناسایی قاتل سریالی، این معمای تصویری می تواند یکی از سخت ترین معماهای تصویری باشد. سازنده این آزمون نیز معتقد است که تنها یک فرد تیزبین و جزئی نگر می تواند این معمای تصویری را در یک نگاه حل کند.

تست شناسایی قاتل سریالی

خوب، اگر برای نشان دادن چابکی تصویری و مهارت های شناختی خود آماده اید، با هم آزمون شناسایی قاتل سریالی را مرور خواهیم کرد.  توصیه می کنیم از فضای شلوغ خارج شده و در یک محیط آرام قرار بگیرید. شما باید بتوانید در یک نگاه آزمون را حل کنید و این مسئله نیازمند دقت و تمرکز بسیار بالاست.

در تصویر تست شناسایی قاتل سریالی شما بخشی از فضای یک زندان مرکز پلیس را مشاهده می کنید. همه سلول های زندان پر شده است و بر خلاف قانون؛ این پاسگاه در یک سلول زن و مرد را در بازداشت قرار داده است. اما نکته اصلی اینجا نیست.در میان بازداشتی ها، یک قاتل سریالی حضور دارد. به نظر شما کدام یک از افراد تصویر یک قاتل سریالی است.

تست شناسایی قاتل سریالی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی قاتل سریالی

ما پاسخ را در تصویر برای شما علامتگذاری کرده ایم. مرد تصویر یک قاتل سریالی است و حتی تصویر تحت تعقیب وی در روزنامه ای که در دست پلیس است چاپ شده است.

 

تست شناسایی قاتل سریالی-2

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا