;
سرگرمی

اگر بتونید در مدت زمان 10 ثانیه تست شناسایی نقاش آثار هنری در این نمایشگاه را پیدا کنید هوش بالایی دارید؟

 

تست شناسایی نقاش آثار هنری

تست شناسایی نقاش آثار هنری: سوالات و معماهای تصویری به بخش جدایی ناپذیر شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. شما می توانید با انجام انواع و اقسام بازی های فکری، مغز خود را ورزش و تمرین دهد. با تمرین مغز می توانید ذهن خود را آزاد و آرام کنید و با این کار بهترین زمینه را برای رشد و توسعه مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را فراهم کنید.

شاید جالب باشد: برای پیدا کردن اشتباهات تصویری انبار مزرعه فقط 7 ثانیه فرصت دارید! پس با دقت ببینید!

تست شناسایی نقاش آثار هنری

اشتراک امروز تصویر آزمون شناسایی نقاش آثار هنری می تواند برای ذهن های خلاق یک چالش جدید باشد. چرا که باید برای حل این آزمون از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده کنید.

تنها یک ذهن متمرکز و یک نگاه تیزبین می تواند در زمان محدود این پازل، پاسخ این سوال تصویری را پیدا کند. برای سخت تر شدن این آزمون، سازنده معتقد است که حل آزمون شناسایی نقاش آثار هنری باید در یک نگاه صورت گیرد.

شاید جالب باشد: داستان مردی که 8 همسر و 107 فرزند دارد: برای تک همسری زیادی باهوشم، روزیشون رو خدا میرسونه!

در آزمون شناسایی نقاش آثار هنری یک نمایشگاه عکس روبرو هستید. نمایشگاهی از آثار یک هنرمند آماتور برگزار شده است. تعدادی از هنرمندان در این تصویر حضور دارند. اما ما دقیقا نمی دانیم، این نمایشگاه مختص آثار کدامیک از هنرمندان است!به نظر شما این آثار متعلق به کدامیک از این هنرمندان است؟

به تصویر با دقت نگاه کنید. می توانید با یک نگاه این آزمون را حل کنید.

شاید جالب باشد: اگه می خوای یخورده فسفر مغزتو بسوزونی آزمون هوش عدد گمشده در دایره رو 10 ثانیه ای پیدا کن.

همچنین ببینید: آزمون تمرکز اعداد: آیا چشم سالمی دارید؟ پس در 9 ثانیه 288 را پیدا کنید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بله کاملا مشخص است. باید به امضای یک از تابلو ها که کاملا مشخص است دقت می شد. این نمایشگاه آثار Olivia است و شما با کمک این نشانه می توانستید معما را حل کنید. بله برای این آزمون نیز قدرت دید و دقت حرف اصلی برای موفق شدن در آزمون را می زد.

پاسخ تست شناسایی نقاش آثار هنری

 

تست شناسایی نقاش آثار هنری-2

 

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

 

در تصاویر اشتباهات تصویری روستا ایراداتی وجود دارد که شما باید در مدت زمان 7 ثانیه اونها را پیدا کنید!

اگر چشمانی به تیزبینی عقاب داریددر مدت زمان 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری گربه های بازیگوش را پیدا کنید

زندگی عجیب و سخت زنان ژاپنی که در مدرن ترین کشور شبیه گذشته اند!

آزمون هوش شناخت فرد خطرناک؛ میتونی فردی که خطرناک می باشد را 7 ثانیه ای شناسایی کنی؟

برای بدست آوردن عدد298 در تصویر تمام اعداد را یکبار به کار ببرید.فقط یک نابغه در 25 ثانیه از پس این کار بر می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا