;
سرگرمی

شوخی با کیک عروسی و ناراحتی عروس از داماد که منجر به جدایی و طلاق شد!

شوخی با کیک عروسی: در یک داستان عجیب و باور نکردنی یک زن تنها یک روز پس از عروسی خود به دلیل شوخی با کیک عروسی توسط داماد به دنبال طلاق است. این داستان خارق‌العاده توسط خود عروس در ستون توصیه‌های Dear Prudence معروف اسلیت در سال گذشته به اشتراک گذاشته شد و به پایان ازدواج تازه ختم شد.

او گفت: «پس از ازدواج در ایام کریسمس، من مصمم هستم که طلاق خود را نهایی کنم یا تا پایان ژانویه فسخ کنم. «در حالی که من علاقه خاصی به ازدواج نداشتم، اما پذیرای این ایده بودم. بنابراین وقتی دوست پسرم در سال 2020 خواستگاری کرد، تصمیم گرفتیم به این ازدواج تن در دهم.”

شوخی با کیک عروسی-بریدن کیک

او توضیح داد: “ما هر دو مسئولیت مساوی در سازماندهی عروسی داشتیم، و من معتقدم که از نظر مصالحه کاملاً سازگار بودم، به خصوص اگر شامل چیزی باشد که او واقعاً می خواست.” با این حال، یک شرط خاص بود که عروس برای روز عروسی خود از داماد تقاضا داشت: داماد حق مالیدن کیک به صورت وی در هنگام پذیرایی را ندارد.

او گفت: “به عنوان یک مرد فهمیده که مرا به خوبی می شناسد، به آرزوی من احترام گذاشت.” در عوض، او به طور غیرمنتظره ای پشت سرم را گرفت و صورتم را به زور داخل کیک فرو برد. این نقشه از پیش طراحی شده بود، چون بعدا کیک جایگزین را آوردن.

این حادثه دلخراش عروس را وادار کرد تا رابطه خود را مجدداً ارزیابی کند و او را مجبور کرد که بگوید: “روز بعد به او اطلاع دادم که تمام شده است.” با این وجود، اطرافیان او، وی را ترغیب می‌کنند که با شوهر تازه ازدواج کرده‌اش آشتی کند و اظهار می‌کنند که واکنش او واکنشی بیش از حد است که ناشی از مسائل شخصی است.

شوخی با کیک عروسی

او فاش کرد: «پس از تجربه یک تصادف رانندگی سال‌ها پیش، من دچار کلاستروفوبیا شدید شدم، و فشار دادن به زور داخل کیک باعث حمله عصبی به من شد. همه به نظر می‌رسند که در باورشان آنقدر متحد و مطمئن هستند که من مرتکب اشتباه بزرگی هستم، که باعث می‌شود در مورد اینکه آیا ممکن است درست می‌گویند یا نه.»

در پاسخ، Prudence، ستون نویس مشاوره ستون، به عروس توصیه کرد که به قضاوت خود اعتماد کند، زیرا اقدامات داماد را “خط قرمز” وی می دانست. «در حالی که دیگران ممکن است متقاعد شوند که شما مرتکب اشتباه می‌شوید، آنها کسانی نیستند که باید هر روز با مردی که رفتارش عمیقاً آنها را آزار می‌دهد از خواب بیدار شوند، شما هستید. بنابراین، شما باید فقط به غرایز خود تکیه کنید.»

شوخی با کیک عروسی-کیک عروسی

من کاری را که او انجام داد به عنوان یک نمایش بی احترامی نسبت به خواسته های شما، بدون ذکر تجاوز فیزیکی، درک می کنم. با این حال، حتی اگر اینطور نبود، این واقعیت که شما واقعاً آن را دوست نداشتید دلیل کافی است. توجه داشته باشید که کدام یک از عزیزان در اولویت قرار دادن شادی شما ناکام هستند و از طلاق خود پشیمان نشوید.

این داستان زمانی توجه بیشتری را به خود جلب کرد که در بخش Wedding Shaming Reddit به اشتراک گذاشته شد، جایی که افراد از تصمیم عروس حمایت کردند و انتخاب او را برای اولویت دادن به رفاه و رضایت عاطفی خود تأیید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا