;
فرهنگ و هنرهنرمندان

استایل های جذاب سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان به همراه مادرش + عکس و بیوگرافی

سانیا سالاری: او که با ایفای نقش در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسید، در برنامه زنده رود در مورد محل تولد و پدربزرگ و مادر بزرگ خارجیش صحبت کرد. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی از سری مطالب هنرمندان قسمتی از مصاحبه جذاب بازیگر نقش ارغوان در دلدادگان را میخوانید.

این هم جالبه: زیبا کرمعلی در 28 سالگی کنار مادر خوشگل و جوانتر از خودش+ عکس

بیوگرافی سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان

نام: سانیا

نام خانوادگی: سالاری

تاریخ تولد: 20 تیر ماه 1368

پیشه: بازیگر

تاهل: مجرد

تحصیلات: لیسانس رشته تدوین

سانیا سالاری 5

سانیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 تیر 1368 در بوشهر است و تنها یک خواهر دارد. خانم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد و بعد از فارغ التحصیل سال 1392 وارد کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شد و سپس در کارگاه هنری محمد رحمانیان هم شرکت کرد.

خانواده سانیا سالاری

سانیا سالاری تنها یک خواهر دارد و تا 2 سالگی بوشهر بودند، سپس به مشهد نقل مکان کردند و نزدیک به 12 سال در این شهر زندگی کردند سپس به گرگان رفتند تا اینکه سانیا سالاری دانشگاه قبول شد و به تهران آمد.

(پدر بزرگ سانیا سالاری اهل کشور سوریه و مادربزرگش اهل کشور لبنان است)

ارغوان سریال دلدادگان در برنامه زنده رود و گفتگو با مجری برنامه درباره اصالت و پدر بزرگ و مادربزرگش چنین گفت:

من بوشهر به دنیا آمدم، مادرم آبادانی هستند، یعنی دراصل پدر و مادرشون عربند. پدر مادرم سوریه ای و مادرشون لبنانی و همه دایی ها و خاله هام و مادرم در آبادان به دنیا آمدند.

سانیا سالاری 2

سانیا سالاری در ادامه گفت و گوی خود در مورد مهاجرتش به تهران و زندگی در شهر مختلف ایران گفت:

پدرم بیرجندی هستند و به همراه مادرم بعد از ازدواج بوشهر آمدند و من و خواهرم بوشهر به دنیا آمدیم و تا دوسالگی بوشهر بودیم و بعد به مشهد رفتیم و 12 سال درمشهد بودیم، پدرم وکیل بود و به خاطر شغلشون یه پرونده ای از شمال داشتند و در رفت و آمد بودند و ما هم گفتیم چقدر خوب میریم چند سالی درگرگان که آب و هوا خوبه زندگی می کنیم،گرگان زندگی کردیم تا اینکه من دانشگاه قبول شدم وبه تهران آمدیم.

سانیا سالاری 6

ازدواج سانیا سالاری

سانیا سالاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکسهای منتشر شده با عنوان همسر سانیا سالاری، صحت ندارند.

ورود به عرصه هنر

سانیا سالاری بعد از فارغ التحصیل سال 1392 وارد کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شد و سپس در کارگاه هنری محمد رحمانیان هم شرکت کرد.

سانیا سالاری 3

حضور در نمایش های تئاتر

سانیا سالاری کار خود را با حضور در تئاتر آغاز ودر نمایش هایی چون مجلس ضربت خوردن، نام تمام مادران، فیلم تئاتر آینه های روبرو، لیلا و چند مسافر اثری از محمد رحمانیان حضور یافت.

او در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام جلوی دوربین رفت و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید.

سانیا سالاری 1

آشنایی با منوچهر هادی

بازی های تئاتر سانیا سالاری مورد توجه منوچهر هادی قرار گرفت و با دعوت این کارگردان در سال 1396 بازی در سریال «دلدادگان» در نقش ارغوان را تجربه کرد. وی درباره همکاری با آقای منوچهر هادی در پیج شخصی خود نوشت:

چه چیز ها که از شما آموختم جناب هادی عزیز.

جز انسانیت و مهربانی و صبوری و بزرگواری از شما ندیم.

سپاسگزارم که به خاطر اعتمادی که به من کردید و هر لحظه خدواند را شاکرم که در کنارتان بودم.

تا همیشه قدران منت دار شما خواهم بود.

شهرت در سریال دلدادگان

سانیا سالاری با بازی در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسیده است. سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده ها هستند. آدم های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه های داستان این سریال است. سریال دلدادگان قبل از این به نام پا های بیقرار معروف شده بود.

سانیا سالاری 4

سریال های سانیا سالاری

  • دلدادگان: منوچهر هادی، 1397

فیلم نمایش خانگی

  • گیسو: منوچهر هادی، 1400

سانیا سالاری در تئاتر

  • نمایش نام تمام مادران
  • نمایش مطرب عشق
  • فیلم تئاتر آینده های رو به رو
  • نمایش ترانه های قدیمی
  • پیکان جوانان
  • لیلا و چند مسافر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا