;
سبک زندگیمهارت های زندگی

دعوای 31 مرد بر سر یک زن بینوا که از جنگ جان سالم بدر برده بود!

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: در طول جنگ جهانی دوم، یک کشتی نیروی دریایی ژاپن مورد حمله هواپیماهای جنگی آمریکایی قرار گرفت و در نزدیکی یک جزیره غرق شد. در مجموع 31 مرد زنده ماندند و خود را به جزیره آناتاهان در اقیانوس آرام رساندند، جایی که یک زوج ژاپنی در آن زندگی می کردند. این زوج قبل از شروع جنگ برای تجارت به جزیره فرستاده شده بودند.

با این بخش از سبک زندگی وب سایت گفتنی برای خواندن این حادثه عجیب همراه باشید.

دعوای 31 مرد بر سر یک زن:

اولین حمله به جزیره آنانتاهان

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: در طول جنگ جهانی اول، جزیره آنانتاهان تحت کنترل کامل ژاپنی ها قرار گرفت. در طول جنگ جهانی دوم، ژاپن سیاست رفتن به دریا را برای تشویق جوانان به کار در جزایری که توسط جنگ تسخیر شده بود، اعلام کرد و همچنین در آن جا شرکت نانیانگ را تاسیس کرد.

در سال 1939، کازوکو هیگا، یک زن 16 ساله ژاپنی، از زادگاهش اوکیناوا به جزایر ماریانا آمد. در سن 18 سالگی با مرد جوان ژاپنی به نام شویچی هیگا، کارمند شرکت نانیانگ، ازدواج کرد. بعداً به دلیل نیازهای کاری، این زوج به جزیره آناتاهان نقل مکان کردند.

ماسایچی بیگا عمدتاً مسئول نظارت بر کار کارگران مزرعه نارگیل بود که همگی از افراد بومی محلی حدود 20 نفر بودند.

در این زمان جنگ جهانی دوم به شدت در جریان بود. اما زندگی شویچی هیگا و کازوکو هیگا چندان تحت تأثیر قرار نگرفت، زیرا جزیره آناتاهان که آنها در آن قرار داشتند بسیار کوچک بود و از هجوم جنگ در امان مانده بود.

در این جزیره، رئیس ماسامی هیگا، ماسامی هیناتا نیز وجود دارد که به زیبایی هیگا کازوکو چشم طمع دارد و با اینکه هیگا شویچی از آن خبر دارد، زیاد دخالت نمی کند.

شوهر خانم کازوکو ناپدید می شود و او اجبارا با ماسامی زندگی می کند

دعوای 31 مرد بر سر یک زن1

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: طی یک حمله هوایی، کازوکو هیگا و ماسامی هینوشیتا در جنگل پنهان شدند و جان خود را گرفتند. آن دو وحشت زده به مزرعه نارگیل بازگشتند، اما متوجه شدند که این مزرعه از بین رفته است، منابع کمی باقی مانده است و ارتباطشان با دنیای خارج قطع شده است.

خوشبختانه 40 خوک و 20 جوجه قبلی این شرکت با تکیه بر دام زنده سالم ماندند. همسر و فرزندان ماسامی هینوشیبه در سایپان هستند، در حالی که شوهر کازوکو هیگا، همچنان ناپدید است.

همراه با این واقعیت، کازوکو هیگا و ماسامی هینوشیتا در مواجهه با وضعیت فعلی مانند یک زوج واقعی زندگی می کردند.

ژوئن 1944: ورود 31 مرد به جزیره

دعوای 31 مرد بر سر یک زن2

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: زندگی شاد این زوج در ژوئن 1944 از بین رفت، هنگامی که چندین قایق ماهیگیری ژاپنی حامل مواد مورد نیاز توسط گلوله های ایالات متحده نابود شدند و افراد حاضر در کشتی ناامیدانه به سمت ساحل شنا کردند و نزدیک ترین قطعه زمین جزیره Anantahan بود.

خدمه بازمانده، در مجموع 31 مرد، از جمله 10 سرباز ژاپنی، و بقیه پرسنل معمولی کشتی بودند، در جزیره فرود آمدند. از آنجایی که آنها ژاپنی هم بودند، کازوکو هیگا و ماسامی هینوشیتا به گرمی از آنها پذیرایی کردند و زخم های آنها را مداوا کردند و مقداری غذا به آنها دادند. تنها راه خروج از جزیره کشتی بود، اما در آن زمان جنگ شدید بود و کشتی سرنگون شده بود.

پس از آشنایی، یک زندگی جمعی آغاز شد. آنها به یکدیگر کمک می کنند، در طبل های بزرگ ساخته شده از فلز آب می آورند، در دریا ماهی می گیرند، برای چیدن میوه به جنگل می روند و ساخت شراب نارگیل را در میان بومیان یاد می گیرند.

کم کم همه به چنین روزهایی عادت کردند و خوردن چیزها دیگر مشکلی نداشت، اما شباهت زیادی به افراد بدوی داشتند.

مردان کم کم آرامش می یابند و می فهمند فقط یک زن در جزیره وجود دارد!

دعوای 31 مرد بر سر یک زن3

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: زیرا تنها یک زن در جزیره به نام هیگا کازوکو وجود داشت و بقیه همگی مردان جوان با گوشت و خون قوی بودند. کوچکترین آنها فقط 16 سال سن دارد.

برای جلوگیری از درگیری، یک فرد مسن پیشنهاد کرد که کازوکو هیگا و ماسامی هینوشیبه به طور رسمی ازدواج کنند. مردان دیگر باید از آزار و اذیت کازوکو هیگا دست بردارند.

به شهادت همه، کازوکو هیگا و ماسامی هیناتا ازدواج کردند. اگرچه مردان دیگر تا حدودی متقاعد نشده بودند، اما در ظاهر آرام به نظر می رسیدند.

ژاپن تسلیم بی قید و شرط خود را اعلام کرد و ایالات متحده این خبر را با بلندگو اعلام کرد تا مردم جزیره را از آن خارج کند. اما هیگا کازوکو و مردان جزیره این را باور نکردند و ایالات متحده سعی کرد چند اعلامیه را با هوا پخش کند، اما هیچ کس آنها را نگرفت.

آنها حاضر به ترک جزیره Anantahan نشدند و تنها ژاپنی که در جزیره باقی مانده بود، سایر بومیان قبلاً فرار کرده بودند.

مردان یکدیگر را می کشتند!

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: در آگوست 1946، لاشه هواپیمای سقوط کرده ارتش ایالات متحده به جزیره آناتاهان منتقل شد و کازوکو هیگا پارچه چتر نجات را برداشت و آن را پس گرفت تا برای خود لباس بسازد. این افراد در حالی که تا حد ممکن لباس پوشانده بودند، 5 اسلحه تپانچه و 70 گلوله مهمات نیز برداشتند.

چندی بعد اتفاق عجیبی در جزیره افتاد، مردی از درخت افتاد و جان خود را از دست داد. نزدیکترین افراد به محل حادثه دو نفر صاحب تپانچه بودند و رابطه این دو نفر با مردی که به شهادت رسید بسیار بد بود. هیچ کس نمی داند، اما این دو نفر واقعاً مشکوک هستند.

پس از این اتفاقات عجیب و غریب زیادی در جزیره افتاد: هر چند وقت یک بار یک مرد به طور تصادفی می میرد. ممکن است مسموم شود، ممکن است از صخره بیفتد و بمیرد، یا ناگهان بدون اثری ناپدید شود و هیچ کس زنده نباشد و جنازه ای وجود نداشته باشد.

اگرچه مشخص نیست، اما همه می توانند یک یا دو را حدس بزنند: اساساً مربوط به دو تپانچه و هیگا کازوکو است، بالاخره فقط یک زن در جزیره وجود دارد، هیگا کازوکو، و او هدف همه مردان است!

با دیدن وحشت مردم در جزیره، پیرمرد نظری ارائه کرد

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: با دیدن وحشت مردم در جزیره، پیرمرد نظری ارائه کرد: بگذارید هیگا کازوکو شخصی را که دوست دارد انتخاب کند و خوب زندگی کند. دیگران باید صمیمانه صلوات بفرستند و دیگر نمی توانند متفاوت فکر کنند. علاوه بر این، دو تپانچه باید به دریا پرتاب شوند تا از حادثه شرور دیگری در جزیره جلوگیری شود.

اما حادثه تمام نشد؛ این 33 مرد چندین سال در جزیره زندگی کردند و در نهایت تنها 19 مرد و یک زن، هیگا کازوکو، باقی ماندند.

راه حل ترسناک مردان: خانم کازوکو باید بمیرد

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: بعداً، مردان با هم بحث کردند که اگر راه مؤثری وجود نداشت، اگر به همین منوال ادامه می‌دادند، نمی‌دانستند نفر بعدی کیست که می‌میرد، و در نهایت توافق کردند که علت اصلی هنوز هیگا کازوکو است، بنابراین تصمیم گرفتند. برای کشتن هیگا کازوکو! تا دیگران زنده بمانند. دیگر نزاع نخواهد بود، آنها برای یک زن جنگیده اند، اما در نهایت در مواجهه با زنان و بقا، این مردان قاطعانه دومی را انتخاب می کنند.

آن شب مردی که کازوکو را دوست دارد به خانه هیگا کازوکو می آید و شروع و پایان ماجرا را به او می گوید و به او می گوید که سریع فرار کند. هیگا و کازوکو که از این موضوع شوکه شده بودند، یک شبه به جنگل فرار کردند، جایی که او 33 روز در آنجا زندگی کرد. سختی ها را می توان تصور کرد، چون از کشف شدن می ترسد، حتی جرات استفاده از آتش را هم ندارد.

روز فرار

دعوای 31 مرد بر سر یک زن: در ژوئن 1950، یک کشتی آمریکایی به جزیره Anantahan نزدیک شد. مردان جزیره فکر می کردند که هنوز در میانه جنگ هستند، زیرا آنها هیچ تماسی با دنیای خارج نداشتند، بنابراین همه آنها پس از دیدن کشتی های آمریکایی پنهان شدند.

کازوکو هیگا کشتی را در دریا دید و امیدوار شد. اگر به ماندن در جزیره ادامه دهید، محکوم به پایان خوبی هستید و هنوز ذره ای از زندگی برای فرار وجود دارد. بنابراین او با تکان دادن پارچه چتر نجات به یکی از بلندترین درختان بالا رفت و با صدای بلند فریاد زد تا توجه افراد حاضر در کشتی را به خود جلب کند.

پس از نجات کازوکو هیگا، او به ژاپن بازگشت و در آنجا به ژاپنی ها درباره اتفاقات جزیره گفت. خانواده های مردان جزیره از این موضوع مطلع شدند و بیش از 200 نامه به جزیره و بسیاری از روزنامه های ژاپنی به جزیره فرستادند.

ارتش آمریکا با استفاده از بلندگو بر سر مردم جزیره فریاد زد که جنگ تمام شده است.

این مطالب هم پربازدید و خواندنی اند:

ساده‌‌‌‌لوحی: اگر دوستان و فامیل از شما سواستفاده می کنند بخوانید!

چرا در اندونزی عروس و داماد حق ندارند از سرویس بهداشتی استفاده کنند؟

مردی که زنش را مجبور به عمل جراحی زیبایی کرد و سپس از او جدا شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا