;
سرگرمی

افسانه غم انگیز عشق شاهزاده به الهه رودخانه: تصاویری که مردم چین را به گریه انداخت!

عشق شاهزاده به الهه رودخانه: در میان اشعار مشهور چینی، قصیده ای برای الهه لو  از کائو ژی نبز محبوب است. کائو ژی یک شاهزاده و  شاعر و مقاله نویس مشهور سلسله هان ( 25-220 پس از میلاد ) بود.

او عاشق خدای رودخانه لو شد. زنی زیبا با لباس های ابریشمی و نوارهای رویایی.

شاعر از رویارویی خود با الهه شگفت انگیز زیبای لو، چگونگی عاشق شدن آنها و پایان غم انگیز اجتناب ناپذیر عاشقانه شان را روایت می کند. آنها عاشق می شوند اما در نهایت از یکدیگر جدا می شوند، چون خدایان نمی توانند با انسان ها باشند…

این تصاویر هنری زیبا باعث تحسین هنرمند آن شد و البته مردم احساساتی شدند، چرا که داستان استعاری و عاشقانه ی قصیده لو، یادآور قلب های زخمی زنان و مردان دنیاست؛ آن ها که عشق ورزیدند و صدمه دیدند.

پس از دیدن عکس های عشق شاهزاده به الهه رودخانه خواهیم گفت که الهه لو که بود و هنرمند این اثر کیست! با ما همراه باشید!

عشق شاهزاده به الهه رودخانه عکس1

عشق شاهزاده به الهه رودخانه عکس2

عشق شاهزاده به الهه رودخانه عکس3

عشق شاهزاده به الهه رودخانه عکس4

عشق شاهزاده به الهه رودخانه عکس5

الهه لو که بود؟

الهه رودخانه لو” خدایی در چین باستان بود. او دختر یک امپراطور بود که هنگام عبور از رودخانه غرق شد و سپس به خدای رودخانه تبدیل شد.

مجموعه ای از تصاویر خلق شده توسط تصویرگر پس از دهه 90، Ye Luying، اخیرا توجه مردم را به این نثر چینی جلب کرده است. از الهه لو به عنوان فردی بسیار زیبا و با لطافت یاد می شود.

هنرمند این اثر چیست؟

عشق شاهزاده به الهه رودخانه عکس6: تصویرگر و هنرمند

Ye یک تصویرگر و طراح مستقل است که در آکادمی هنر چین و آکادمی ملی هنر اسلو تحصیل کرده است. او قبلاً چندین کتاب تصویری منتشر کرده است. در جدیدترین اثر خود تصمیم گرفت داستان عشق شاهزاده و خدای رودخانه لو را به تصویر بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =

دکمه بازگشت به بالا