;
سرگرمی

فقط یه تیزبین نابغه میتونه تو یه نگاه عروسک را بین نوزادا شناسایی کنه!

آزمون شناسایی نوزاد واقعی: این چالش بصری یک راه سرگرم کننده برای اثبات هوش و بینش شما است. در واقع، شما می توانید مهارت های بصری-شناختی خود را آزمایش کنید! آماده باشید تا از توجه و تمرکز کامل خود استفاده کنید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت! کدام یک از این نوزادان یک نوزاد واقعی نیست و یک عروسک است!

شاید از خود بپرسید که چرا این چالش بصری خاص را انتخاب می کنید؟ باید بدانید که این نوع تست دیداری نیاز به توانایی های بصری و شناختی خاصی دارد. این نیاز به دقت بینایی، تمایز بینایی و بالاتر از همه حس خوب مشاهده و منطق دارد! این تست تصویری که با عنوان آزمون شناسایی نوزاد واقعی در بخش تفریح و سرگرمی مجله گفتنی منتشر شده است، به شما این امکان را می دهد که میزان هشیاری و دقت خود را اندازه گیری کنید. فقط حواستان به زمان 3 ثانیه ای باشد.

آزمون شناسایی نوزاد واقعی

در زیر تصویر 3 نوزاد مختلف را مشاهده می کنید. به نظر می رسد که این نوزادان به تازگی متولد شده اند. در نگاه اول هیچ تفاوتی میان این سه نوزاد دیده نمی شود. اما اگر خوب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یکی از نوزادان به واقع یک نوزاد نیست و یک عروسک است. آیا می توانید آن را در کمتر از 3 ثانیه شناسایی کنید.

همانطور که اشاره شد زمان سما برای رمزگشایی این آزمون بسیار محدود است. سعی کنید قبل از اتمام زمان، حدس بزنید کدام یک از این نوزادان تقلبی هستند! اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی نوزاد واقعی را با هم مرور می کنیم….

تست شخصیت: جرات دارید عمیق ترین ترس خود را کشف کنید؟ اولین چیزی که میبینید چیست؟

آزمون شناسایی نوزاد واقعی1

.

.

.

کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد واقعی

زمان شما به پایان رسیده است. اگر به اینجا رسیده اید به این معنی است که 3 ثانیه گذشته است و وقت آن است که بررسی کنید آیا پاسخ درستی داده اید یا خیر! برای کشف راه حل به تصویر و توضیحات زیر نگاه کنید! ابته بهتر است قبل از آن برای بار دوم و آخر باز هم تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد واقعی: شما دیگر مجاز به تغییر پاسخ خود نیستید. برای حدس زدن کدام یک از این 3 نوزاد تقلبی است، باید به جزئیات بدن آنها توجه می کرد. بنابراین، اگر خوب مشاهده کرده باشید، باید متوجه بریدگی گوشه چشم نوزاد سوم (نوزاد اول از سمت راست) و همچنین حالت صورت او شده باشید. این آخری بچه تقلبی است. در واقع این نوزاد یک عروسک است.

حتمن ببینید: شباهت عجیب احمد خمینی به بازیگر مشهور افغان+عکس

آزمون شناسایی نوزاد واقعی2

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آزمون شناسایی پدر واقعی دختر رو اگه جواب بدی؛ واقعن نابغه ای!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد

پیشنهادی: عکسی نایاب از معشوقه مظفرالدین شاه قاجار

خیلی جالبه: زنان و مردان دو قرن پیش در نامه های عاشقانه چه می نوشتند؟

حتمن بخوانید: داستان دختر زیبا و مرد هوسران و عیاش

چیستان فوق العاده سخت: همه می بینند ولی خدا نمی بیند؟

رمز قفل را بشکنید و ضریب هوشی خود را در 15 ثانیه آزمایش کنید!

داستان فوق العاده جذاب شاه عباس صفوی و مرد پینه دوز

تست شخصیت: آنچه می بینید ابتدا نشان می دهد که آیا واقعاً در زندگی خود خوشحال هستید یا خیر؟

این چالش بصری را در کمتر از 20 ثانیه با پیدا کردن 12 تفاوت بین دو تصویر انجام دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا