;
سرگرمی

خرس گرسنه پس از خوردن زباله های انسانی کشته شد.

مردن خرس بخاطر زباله های انسانی: در یک حادثه، مقامات حیات وحش در کلرادو مجبور شدند یک خرس بیمار را که قربانی “انسداد شدید روده” ناشی از مصرف زباله های انسانی شده بود، بکشند.

این خرس در نزدیکی مسیر رودخانه تلوراید در 9 سپتامبر کشف شد و روز بعد کالبدگشایی شد. راشل اسرالا، مدیر منطقه پارک و حیات وحش کلرادو (CPW) گفت: “خرس قادر به هضم غذا نبود و در وضعیت بسیار ناسالمی قرار داشت.” بار دیگر، زباله در مرکز این موضوع قرار دارد، که متأسفانه در ماجرای مرگ خرس‌ها در کلرادو اغلب با آن مواجه می‌شویم. ما تصمیم سختی برای پایان دادن به رنج خرس گرفتیم که نتیجه مستقیم بلعیدن زباله های غیرقابل هضم بود.

حتما ببینید: کدوم یکی از این خانما یک کودک ربا می باشد؟میتونی 7 ثانیه ای بگی؟

مردن خرس بخاطر زباله های انسانی 2

مقامات این خرس 200 کیلویی را با عوارضی چون تب‌، چشم‌های متورم و ترشحات از چشم و دهانش و نشانه هایی از درد شدید شکم، راه رفتن با حالت خمیده و بی میلی به حرکت را نشان می داد یافتند.

در بیانیه توضیح داده شده است: “با توجه به رفتار و وضعیت خرس، CPW تصمیم گرفت برای اطمینان از سلامت و ایمنی انسان و جلوگیری از رنج بیشتر، حیوان را معدوم کند.”

در طول کالبد گشایی، که صبح روز بعد انجام شد، افسران از یافته ها شوکه شدند. مارک کدی، از حیات وحش منطقه CPW گفت: «برداشتن معده و روده نشان داد که خرس به دلیل انسداد ناشی از حوله‌های کاغذی، دستمال‌های ضدعفونی‌کننده، دستمال‌ها، قطعات کیسه‌های پلاستیکی و بسته‌بندی‌های مواد غذایی کاغذ مومی در روده هایش این چنین شده است.

همراه با این وسایل، سیب زمینی سرخ کرده، لوبیا سبز، پیاز و بادام زمینی نیز بود. روده های کوچک و بزرگ فاقد هرگونه ماده بودند. اگرچه روده‌ها به دلیل باکتری‌ها در مراحل اولیه تجزیه بزرگ شده بودند، اما ما آن‌ها را در چندین مکان بررسی کردیم و هیچ شواهدی از غذای هضم شده پیدا نکردیم.

شاید بپسندید: چه چیزی شما را از یافتن عشق باز می دارد؟ در این تست شخصیت پاسخی را که به دنبال آن هستید را پیدا میکنید.

مردن خرس بخاطر زباله های انسانی 1

کلرادو محل زندگی حدود 8000 تا 12000 خرس سیاه است. در حالی که به طور طبیعی در اطراف انسان ها خجالتی و محتاط هستند، آنها به سمت بوی غذا و زباله های انسان کشیده می شوند که می تواند منجر به نتایج ناگواری شود.

این حادثه به عنوان یک یادآوری فوری به ساکنان برای محافظت از زباله های خود و دور نگه داشتن آنها از دسترس خرس های گرسنه است. اسرالا تاکید کرد: “وقتی یک خرس 200 کیلویی دارید که بسیار لاغر است، مدت زمان زیادی طول می کشد تا از گرسنگی بمیرد.” «این یک راه وحشتناک برای مردن است که برای مدت طولانی از درون زجر می کشد. به عنوان افسر، ما با یک تصمیم دردناک روبرو شدیم. این تصمیمی است که آرزو می کنیم هرگز مجبور به گرفتن آن نباشیم. اما ما نمی توانستیم اجازه دهیم یک خرس رنج کشیده مانند این تحمل کند و برای بقا مبارزه کند.»

مطالب جالب پیشنهادی:

چیستان: آن چیست که جان دارد و نفس نمی کشد؟

اگر میخوای لاغر شی: راز لاغری کره ای ها، زنان این کشور کم غذا نیستند اما چاق نمی‌شوند!

این تست را از دست نده: اگه هوش محیطیت خوبه، درجا بگو کدوم یکی از زنها بییشتر از 100 سالشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =

دکمه بازگشت به بالا