;
سرگرمی

تست هوش ایکیوسان را می تونید در مدت زمان 40 ثانیه حل کنید.فقط باهوشای ریاضی این کار را تونستند!!!

تست هوش ایکیوسان: چالش هایی از این دست در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب هستند. کاربران تمایل دارند پازل ها و معماها را به اشتراک بگذارند تا مهارت های خود را امتحان کنند و از آن لذت ببرند.

این بازی ها هوش را تحریک می کنند و به افراد کمک می کنند تا ذهن خود را آموزش دهند. اما یافتن کد صحیح سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، بنابراین برای یافتن راه‌حل باید توجه داشته باشید و مدبر باشید. بنابراین، آیا آماده هستید که چالش را قبول کنید و کد را پیدا کنید؟

تست هوش ایکیوسان

آیا آماده قبولی این چالش و یافتن کد هستید ؟ معمای امروز شامل یافتن یک کد 4 رقمی با تجزیه و تحلیل تصویر ارائه شده به شما است.

این تصویر شامل 5 تا از ترکیبات اشتباه است ، اما سرنخ هایی را به شما ارائه می دهد که به شما در حل این تست منطق و تفکر کمک می کند .

 

تست هوش ایکیوسان-1

قوانینی که باید برای حل چالش رعایت کنید:

برای موفقیت در این چالش باید رعایت کنید و تمرکز کنید. کد از 4 عدد تشکیل شده است و برای یافتن کد مناسب باید قوانینی را رعایت کنید. ابتدا باید به نقاط رنگی که بعد از هر ترکیب 4 عددی مرتب شده اند نگاه کنید.

  • نقطه سیاه به این معنی است که یکی از اعداد وجود ندارد.
  • نقطه زرد به این معنی است که یکی از اعداد موجود است اما درخانه درست در کادر سمت چپ نیست.
  • نقطه سبز به این معنی است که یکی از اعداد در خانه کادر سمت چپ درست است.

این چالش نیاز به تمرکز زیاد و مشاهده دقیق دارد.

مراقب باش! نقاط رنگی به ترتیب قرار نمی گیرند ، بنابراین شما 40 ثانیه فرصت خواهید داشت تا کد را پیدا کنید یا چالش را کامل کنید. حتما رنگ ها را رعایت کنید و قبل از شروع به موقعیت نقطه ها توجه کنید.

کار کردن ذهن منطقی شما یک فعالیت بسیار مهم برای سلامتی و پیشرفت شخصی است. این می تواند به بهبود حافظه، حل مسئله و مهارت های تصمیم گیری شما کمک کند و همچنین می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید و راه حل های ابتکاری پیدا کنید. علاوه بر این، با کار بر روی منطق خود، می توانید توانایی خود را در برقراری ارتباط و درک موقعیت های پیچیده بهبود بخشید.

به عنوان مثال، معمای امروزی از مردم می خواهد که برای یافتن راه حل، کدی را حل کنند. در این صورت باید از مهارت های منطقی خود استفاده کنند و کد را به طور دقیق حل کنند.

علاوه بر این، تمرین منظم و فعال نگه داشتن مغز بسیار مهم است. این کار را می توان با خواندن کتاب یا انجام بازی هایی که نیاز به تفکر تحلیلی و اجرای نوآورانه دارند، انجام داد

 

پاسخ تست هوش ایکیوسان

 

 

تست هوش ایکیوسان-2

کد عددی ما 7580 می باشد که ما با خط زدنهای رنگی به خوبی روش کار را به شما نشان داده ایم تا از شر اعداد اضافی راحت شود.

تبریک به باهوشانی که در کمتر از 40 ثانیه رمز را پیدا کردند! امیدواریم از این چالش لذت برده باشید و از حل آن لذت برده باشید.

دوستان یا خانواده خود را با به اشتراک گذاشتن این مقاله با آنها به چالش بکشید! ما زمان زیادی را صرف ساختن همه بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای که هر روز برای شما می‌آوریم، می‌کنیم، و خوشحال می‌شویم اگر بتوانید آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، پس با خیال راحت دوستان خود را تگ کنید و آنها را به چالش بکشید!

مشارکت شما برای ما بسیار مهم است و مشتاقانه منتظر خواندن نظرات و به اشتراک گذاری تجربیات شما هستیم. بنابراین، نوبت شماست که دوستان خود را به چالش بکشید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا