;
سرگرمی

معمای تصویر فیل: فقط تیزبین ها می تونن این معما رو حل کنن!

وب سایت گفتنی باز هم با یک چالش ویروسی دیگر در بخش سرگرمی همراه شماست. این بار معمای تصویر فیل را امتحان کنید. با این تصویر همین حالا میزان تیزبینی و دقت خود و اطرافیانتان را محک بزنید!.

اگر به دنبال چالش های پیچیده هستید، پس به جای درستی آمده اید. این چالش بصری به دلیل درجه سختی زیاد مورد علاقه کاربران اینترنتی فیسبوک شده است.

پیدا کردن تصویر مورد نظر کار آسانی نیست و فقط کسانی که از هوش تصویری بالایی برخوردار هستند موفق می شوند به معمای تصویر فیل پاسخ دهند،ببینید چقدر هوش تصویری خوبی دارید و دوستانتان را نیز محک بزنید!

خیلی جالبه این تست: آزمون هوش خانوم فقیر رو حل کن و بگو کدوم یکی مشکل مالی داره؟

معمای تصویر فیل

چه کاری باید انجام دهید؟

خیلی آسان: فقط باید فیلی را پیدا کنید که در تصویر این یادداشت پنهان شده است. شرکت کنید و نشان دهید که بهترین هستید!

معمای تصویر فیل

حیوان فوق کاملاً در تصویر پنهان شده است، بنابراین یافتن آن اصلاً کار آسانی نیست. با چشم غیرمسلح، تنها چند شکارچی غیرقانونی را می توان دید که در یک جنگل قدم می زنند، ظاهراً به دنبال چیزی هستند.

.

.

این مطلب رو از دست نده: چطوری شکممو آب کنم؟ با این 6 ماده شکمتان تخت می شود!

.

.

.

راه حل معمای تصویر فیل

به عنوان سرنخ به شما اطلاع می دهیم که نباید باور کنید که فیل پشت درخت یا شخصی پنهان شده است، بلکه این حیوان از عناصر متعددی تشکیل شده است که در خود تصویر وجود دارد. گفت، آیا توانستید آن را پیدا کنید؟

این مطلب رو حتما ببین: با این خوراکی ها سریعا لاغر می شوید! تا حالا روغن نارگیل خوردی؟

معمای تصویر فیل

معمای تصویر فیل- عکس2

اگر پاسخ شما منفی است، ناامید نشوید، زیرا در این معمای تصویر فیل خواهید دانست که فیل در این مدت در کجا قرار داشته است. این تست بصری، به دلیل سختی آن، در فیس بوک به شدت مورد نظر قرار می گیرد، عمدتاً توسط افرادی که در کشورهایی مانند مکزیک، ایالات متحده و اسپانیا زندگی می کنند.

آرمی های ایرانی بخوانید: تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس (BTS): 5 نفر آنها درونگرا هستند!

معماها بهترین تمرین مغز در زندگی مدرن هستند!

معماها فرصتی برای فرار کوتاه از استرس های زندگی مدرن هستند؛ آنها همچنین دارای ارزش علمی واقعی برای متخصصان پزشکی هستند. این بازی‌های فکری به محققان کمک می‌کند تا در مورد عملکرد پیچیده درونی ذهن انسان و نحوه واکنش آن به محیط اطراف خود آگاهی و شناخت پیدا کنند.

دکتر گوستاو کوهن، روانشناس و کارشناس ادراک انسانی در گلداسمیتز، دانشگاه لندن، یک بار اعلام کرد که توهمات نوری و تست ها برای درک ما از مغز مهم هستند: «ما معمولاً ادراک را بدیهی می دانیم و به ندرت به کار سختی که زیربنای وظایف روزمره است فکر می کنیم. مانند دیدن یک فنجان قهوه در مقابل خود».

جنبه خوب پازل ها و بازی های فکری

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

از سوی دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید.

نقش تست های هوش

چالش ریاضی جدید: این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

مطالب مرتبط:

آزمون قتل والتر وایت: فقط خوره های بریکینگ بد اینو می تونن حل کنن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا