;
سرگرمی

معمای سخت و گیج کننده که مخ خارجی ها رو ترکونده!

معمای سخت و گیج کننده: جیمز سه روز در بیمارستان بوده است. او نه بیمار بود نه صدمه دیده بود، با این حال بعد از مرخص شدن از بیمارستان باید او را حمل می کردند. چرا؟

چیستان کلمه ای مرکب از «چیست» و «آن» است که در علم بدیع در فارسی، معادل کلمه «لغز» عربیست. لغز در لغت به معنی پیچیدگی و پوشیدگی است و و در اصطلاح به معنی کلام موزونی است که نام چیزی در آن برده نشود ولی اوصاف آن طوری برشمرده شود که خواننده با خواندن آن اوصاف پی به نام آن چیز ببرد. طراح چیستان سعی می‌کند تا با بیان اجزای حسی و مادی یک پدیده و معرفی برخی از ویژگی‌های آن مخاطب را برای شناسایی آن به تلاش و تکاپوی فکری وادارد.

خیلی جالبه: 12 تفاوت تصویری آرایشگاه زنانه را در کمتر از 20 ثانیه بیابید!

معمای سخت و گیج کننده

خوب فکر کنید و دوباره سوال را مرور کنید: جیمز سه روز در بیمارستان بوده است. او نه بیمار بود نه صدمه دیده بود، با این حال بعد از مرخص شدن از بیمارستان باید او را حمل می کردند. چرا؟ پاسخ معمای سخت و گیج کننده در انتهای صفحه قرار داده شده است. اما قبل از اینکه جواب را ببینید 10 ثانیه فکر کنید!

معمای سخت و گیج کننده

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای سخت و گیج کننده

اگر بعد از گذشت 10 ثانیه هنوز موفق نشده اید به راه حل برسید اشکالی ندارد. پایین تر رفته و جواب را ببینید. بخش سرگرمی گفتنی با مجموعه ای از چیستان های آسان و سخت هر روز شما را به چالش می کشاند!

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای سخت و گیج کننده: جیمز تازه در بیمارستان به دنیا آمده است.

برایتان جالب خواهد بود

چیستان شرط پادشاه و دختراش که محاله بتونی جواب بدی!

عکس‌های واقعی از حکومت چوسان بخش اول+ حتمن ببینید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا