;
سرگرمی

معمای سر به هوا ترین کدام است، پدر یا مادر؟!

معمای سر به هوا: امیدواریم که از پس این چالش نیز به خوبی بربیایید، اما اگر شکست خوردید، نگران نباشید! دنیا به آخر نرسیده و شما فرصت دارید تست های بیش تری را ببینید و خودتان را امتحان کنید.

تست امروز در محیط کاملا خانوادگی و صمیمی می گذرد. البته ظاهرا! چون این حجم از فعالیت های درهم و برهم حتما در خانه دردسرهایی خواهد آفرید. این دردسر های خانوادگی به خصوص در ایام تعطیلات و دم عید غوغا می کند و آسیب هم می آورد.

 

اینم جالبه:  اگر ذهنی فعال دارید، سوال هوش دزد کودک را در 5 ثانیه پیدا کنید!

 

یکی از آسیب ها درون همین تصویر عیان است. اما شما باید زرنگ باشید. به نظرتان کدام والد سر به هوا تر است؟ پدر یا مادر؟

معمای سر به هوا: مرد کار احمقانه تری انجام می دهد یا زن؟ چرا؟ برای پاسخ تنها 10 ثانیه فرصت دارید پس بیش تر از این تامل نکنید وگرنه تقلب است!

معمای سر به هوا

تست فوق العاده جذاب: آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

.

.

.

معمای سر به هوا: با دقت جواب دهید، چون بعدا نمی توانید تقلب کنید و زیر حرفتان بزنید!

.

.

.

معمای سر به هوا: این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. 

.

.

.

پاسخ معمای سر به هوا

بابا سر به هوا تر است؛ او یک سیم الکتریکی  را دارد به پریز وصل می کند در حالی که انتهای سیم در مایعی نگه داشته است. این یک برق گرفتگی و حادثه خطرناک را رقم خواهد زد. همچنین او کاملاً از این واقعیت غافل است که مادر می خواهد از نردبان بیفتد زیرا پسر در حال پرتاب توپ است.

پاسخ معمای سر به هوا

چرا باید سوالات هوش تصویری را حل کنیم؟

اگر می‌خواهیم در زندگی خوب عمل کنیم و از بهترین فرصت‌ها استفاده کنیم، باید مهارت‌های مشاهده خوب و استدلال منطقی را توسعه دهیم. وقتی بتوانیم موقعیت‌ها را سریع و کارآمد بخوانیم، می‌توانیم انتخاب‌های بهتری داشته باشیم که ما را در مسیری امن قرار می‌دهد و شانس موفقیت در ابتکاراتمان را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وب سایت گفتنی هرروزه انواع تست ها و سوالات هوش را در بخش سرگرمی ارائه می دهد:

 

لینک های مرتبط:

ثابت کنید که مشکل بینایی ندارید: بلافاصله گربه را پیدا کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا