;
سرگرمی

اگر یک نابغه ریاضی هستی در 8 ثانیه جواب معادله آخر رو پیدا کن.

معمای هوش ریاضی با برگها: تست‌های هوش مانند معمای هوش ریاضی با برگها برای اندازه‌گیری مهارت‌های تفکر منطقی، سرعت استدلال و بسیاری موارد دیگر طراحی شده‌اند. از طریق این نوع آزمون ها است که می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد هوش و توانایی شناختی خود به دست آورید.

تست هوش امروز استثنایی است زیرا شما را به روشی منحصر به فرد به چالش می کشد. سطح آن به دلیل زمان اندک آن به قدری بالا است که میزان شکست مشاهده شده در طول تفکیک آن قابل توجه است.

 

تصویر معمای هوش ریاضی با برگها

معمای هوش ریاضی با برگها 1

.

.

.

معمای در نظر گرفته شده توانایی های فکری شما را آزمایش کند و در عین حال به شما امکان می دهد خود را در برابر یک مشکل چالش برانگیز آزمایش کنید. معمای هوش ریاضی با برگها یک تمرین ساده با پیچیدگی جالب را به شما پیشنهاد می کند. چندین معادله را به شما ارائه می دهد که هدف آنها یافتن مقدار گمشده آخرین خط است. برای انجام این کار، محدودیت زمانی 8 ثانیه ای دارید. برای پیدا کردن پاسخ این معمای ریاضی، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و کاملاً تمرکز کنید.

.

.

.

پاسخ معمای هوش ریاضی با برگها

ارزش هر گل= 10

ارزش برگ سبز= 2

ارزش برگ نارنجی= 8

که با توجه به فرمول آخر جواب نهایی می شود 38-

معمای هوش ریاضی با برگها 2

آیا معمای هوش ریاضی با برگها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا