;
سرگرمی

آیا می توانید کد را در 15ثانیه پیدا کنید و ضریب هوشی بالای خود را ثابت کنید؟

معمای هوش ریاضی شکستن کد: برای یک چالش آماده اید؟ ببینید آیا می توانید کد پنهان را در معمای هوش ریاضی شکستن کد پیدا کنید! آیا می توانید ترکیب مخفی را کشف کنید؟ مهارت های خود را امتحان کنید!

تست‌های منطق و تفکر یک چالش محبوب در شبکه‌های اجتماعی هستند، زیرا از کاربران می‌خواهند داده‌های ارائه‌شده به آنها را تجزیه و تحلیل کنند و به پاسخ صحیح برسند.

ما در معمای هوش ریاضی شکستن کد تصویری با چهار ترکیب داریم که اشتباه هستند اما با این وجود سرنخ هایی را ارائه می دهند. وظیفه شما این است که کد 3 رقمی صحیح را پیدا کنید. آیا می توانید در این چالش موفق شوید؟وقت آن رسیده است که منطق و مهارت های حل مسئله خود را به کار ببندید – تنها چیزی که نیاز دارید دقت در جزئیات و کمی صبر است! موفق باشید!

تست جالب: فقط یک نابغه میتواند در 7 ثانیه شوهر واقعی زن باردار را تشخیص بده.

تصویر معمای هوش ریاضی شکستن کد

معمای هوش ریاضی شکستن کد 1

.

.

.

پس از هر ترکیب از 3 عدد، یک نقطه رنگی – سفید، زرد یا سبز وجود خواهد داشت. نقطه سفید به این معنی است که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد به این معنی است که یکی از اعداد موجود است اما در کادر سمت راست وجود ندارد و نقطه سبز به این معنی است که یکی از اعداد در کادر صحیح وجود دارد. این پازل نیاز به تمرکز شدید و توجه به جزئیات دارد . آموزش ذهن منطقی شما یک گام اساسی برای یافتن کد مناسب در این بازی هوش است. مهم است که مغز خود را به چالش بکشید و منطق را به طور منظم تمرین کنید زیرا به بهبود توانایی های شناختی مانند حل مسئله و تفکر انتقادی کمک می کند.

.

اینو ببین: 3 تفاوت بین تصاویر وجود داره؛ آیا قدرت دیدت خوبه؟

.

.

پاسخ معمای هوش ریاضی شکستن کد

جالب و خواندنی: دولت ژاپن به دانش آموزان شهر هوکایدو گوش ماهی رایگان برای ناهار مدرسه ارائه می دهد

معمای هوش ریاضی شکستن کد 2

آیا معمای هوش ریاضی شکستن کد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

چالش جدید: آیا می توانید 3 روباه متفاوت را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟

خیلی جالبه: جدیدترین تخیل تصویری که اگر هوش ذهنی بالایی دارید آن را ببینید!

تست جدید محک بینایی: اگه قورباغه را در 10 ثانیه تونستی در آکواریوم پیدا کنی چشات خیلی تیزه

حتما ببینید: قدیمی ترین کپسول زمان جهان در لهستان کشف شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا