;
سرگرمی

معمای پدر را فقط نابغه ها با سرعت پاسخ می دهند!

معمای پدر: یک کودک در میان دو مرد که هر کدام ادعای پدر بودن او را دارند گرفتار شده است. کودک به تازگی از کما بیرون آمده است و متوجه اتفاقات اطراف نیست. به عبارتی او هنوز کاملا هوشیار نیست. آیا شما می توانید به کودک کمک کنید و بگویید کدام فرد واقعا پدر اوست؟

آیا شما جز افرادی هستید که به حل کردن معماها علاقه دارید؟

 

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

 

به نظر شما کدام یک می تواند پدر کودک باشد؟ اگر در حل چالش های تصویری خبره هستید، معمای پدر برای شماست. یادآوری کنیم که این آزمون محدودیت زمانی ندارد!

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

تصویر معمای پدر

معمای پدر

برای دیدن پاسخ معمای پدر به پاین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: معمای هوش چگونگی زنده ماندن؛میتونین بگین پسر چگونه توانست از تصادف جون سالم به در ببرد؟

پاسخ معمای پدر:

مرد سمت راست با یونیفرم پزشک پدر کودک است. اگر به لباس کودک دقت کنید می بینید که روی تیشرت او یک اسب یونیکورن (اسب تک شاخ) وجود دارد. بنابراین اوقطعا یک دختر است و مرد سمت راستی راست می گوید.

پاسخ معمای پدر: تک‌شاخ موجودی افسانه ای به شکل اسب با یک شاخ روی سر است و بعضی از آنها نیز دارای بال هستند. بر پایه افسانه‌ها، تک شاخ‌ها را نمی‌توان به آسانی شکار کرد زیرا بسیار چابک هستند. آن‌ها زنان و دختران را به مردان ترجیح می‌دهند و بعضی می‌گویند که آن‌ها فقط توسط زنان رام می‌شوند. در افسانه‌ها آمده‌است تک شاخ ها توانایی درمان هر بیماری را دارند.

این جالبه: سوال هوش موقعیت خطرناک: مرد بایستی کدام زن را نجات دهد؟ چرا؟

چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟

چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟ سوالات هوش تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفدارات زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

.

.

حتما ببینید: به هوش تصویری امروز نگاه کنید، به نظر شما کدام شخص یک دکتر نیست؟

.

.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

تست ها شکل جالبی از یک پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید. زندگی روزمره امکان استفاده از تمام سلول های مغزی مان را مختل می کند و باید چاره ای برایش اندیشید.

جالب است ببینید: یه اشتباه عجیب و غریب تو تصویره،آیا می تونی پیداش کنی؟

تست هوش، معمای تصویری و تست های زیادی هستند که مجله گفتنی آن ها را با شما به اشتراک می گذارد و می توانید با دیدن تمامی آن ها در بخش سرگرمی، اوقات فراغت خود را پر کنید.

.

.

.

.

آیا توانستید معما را سریع و در زمان خواسته شده حل کنید؟!

این که جواب را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

تست های بیشتر:

اگر زرنگی اینم ببین: مرد بی پول کدومه؟ چشم عقابی ها بگویند!

معمای پرستار واقعی: کدام فرد نقش یک پرستار را بازی می کند؟

آیا قادر هستید تشخیص دهید که چه کسی ماهی را خورده است؟

جالب است ببینید: تست شخصیت میوه مورد علاقه: کدام میوه را دوست دارید؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اگر به چشم های مرد سمت چپ دقت کنید حالتی عجیبی دارند و فرد سمت چپ خون اشام هست در ضمن چشم های کودک به سمت مرد سمت راست هست و سعی میکنه به پدر خود نزدیک شود واگر به پاهای مرد سمت راست نگاه کنید سعی دارد کودک را بگیرد ولی مرد سمت چپ تلاش زیادی برای به دست اوردن کودک نمیکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا