;
سرگرمی

مکان های به جامانده از آتشفشان: از کوهی که شبیه فیل است تا برج شیطان

مکان های به جامانده از آتشفشان: هنرها، نقاشی‌ها، تصاویر به چیزی روزمره تبدیل شده‌اند که این روزها در اینترنت می‌بینید. بسیاری از هنرمندان نقاشی های بزرگی خلق کرده اند در حالی که بسیاری از عکاسان روی تصاویر عالی کلیک کرده اند، اما چه کسی بهتر از مادر طبیعت می تواند توهمات نوری ایجاد کرده است؟ این تصاویر از آتشفشان ها از کوه وزوویوس تا کوه رینیر و بسیاری دیگر، بهترین مکان ها را تا به امروز ایجاد کرده اند. برای مشاهده اثبات بهترین خالق توهمات نوری، به تصاویر زیر نگاه کنید. با بخش سرگرمی از مجله گفتنی همراه شوید.

همچنین جالبه: عادت های عجیب ژاپنی ها: آداب غذاخوری که فقط در ژاپن پیدا می کنید!

 آیا مردان در حال غرق شدن را می بینید؟

مکان های به جامانده از آتشفشان-مردان در حال غرق شدن

در دانته، هاوایی، گدازه یخ زده بالای نورگیر گدازه غربی کاموکونا مانند توده ای از اجسام پیچ خورده به نظر می رسد که تا حدودی در زمین فرو می روند. سطح را می توان در حال فرو ریختن به یک لوله گدازه در زیر مشاهده کرد. گدازه مایع بالای آن حرکت کرده و روی سطح، مواد چسبناک شروع به خزش به سمت حفره کرده است.

 ستون های گدازه یا دودکش های پری؟

مکان های به جامانده از آتشفشان-پارک ملی گورم
پارک ملی گورم یکی از میراث جهانی یونسکو است. فرسایش در آنجا منظره ای غیردنیایی ایجاد کرده است. ستون‌هایی که بسیاری به آن اشاره می‌کنند، آفریده‌های آتشفشانی ضخیمی هستند که دارای توفی ضخیم هستند که بالای آن لایه‌هایی از بازالت است. بازالت کار محافظت از لایه رویی را در اکثر جاها انجام داده است.وبه این ستون های 40 متری peribacaları یا دودکش های پری می گویند.

دندان از لثه خارج شده است؟

مکان های به جامانده از آتشفشان-برج شیطان در وایومینگ

 

برج شیطان در وایومینگ، ایالات متحده آمریکا، مانند یک دندان غول پیکر از لثه کسی بیرون زده است. منظره حیرت انگیز است. این در واقع یک پلاگین آتشفشانی است که در اثر فرسایش زمین های اطراف کنده شده است. فقط می توان مجرای جامد شده ای را دید که از محفظه ماگما تغذیه می کند (یا از آن تغذیه می کند).

سازندگان ایرلندی:

مکان های به جامانده از آتشفشان-Causeway وسازندگان ایرلندی

این مکان به نام Causeway غول پیکر است. به نظر می رسد زمینی که به ابرها می رود یا مانند جاده ای به بهشت. در واقع در ریزش‌های بازالتی میانی دهانه اقیانوس اطلس تشکیل می‌شود. ساختارهای شش ضلعی از سرد شدن آهسته جریان های گدازه به وجود آمدند: با سرد شدن، منقبض شده و درست مانند خاک خشک سخت، شکاف های شش ضلعی را ایجاد کرد. لمس نهایی توسط فرسایش داده شده است.

 آیا می توانید متوجه یک فیل شوید؟

مکان های به جامانده از آتشفشان-کوهی که شبیه فیل است

فیل نپتونیک، کوهی به ارتفاع 200 متر که از اقیانوس اطلس برمی خیزد، در سواحل جنوبی ایسلند در جزیره Heimaey واقع شده است. ظاهر فیل مانند آن را می توان به دلیل فعالیت فرسایش بازالت و موج روی آن دانست. به نظر می رسد یک فیل با خرطوم گسترده است.

مطالب مرتبط:

جالب ترین رسم های ازدواج در سراسر جهان که عجیب به نظر می رسند!

عجیب ترین قوانین کره شمالی که به شما نمی گویند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا