;
سرگرمی

هوش تصویری بیمار متوهم؛میتونی بگی آیا زن دچار توهم شده است یا راستشو میگه؟

هوش تصویری بیمار متوهم؛ در تصویر هوش تصویری بیمار متوهم ما زنی را بر روی تخت بیمارستان مشاهده می کنیم که بعد ازیک عمل جراحی،وقتی به هوش می آید ادعا می کند که دکتر جراح اشتباهی پای وی را عمل کرده و یک پای دیگر را به وی پیوند زده است ولی دکتر زیر بار حرف وی نمی رود.

به نظر شما آیا زن دارد حقیقت را می گوید یا دچار توهم شده است و حق با دکتر می باشد؟میتونی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن ظرف 7 ثانیه جواب هوش تصویری بیمار متوهم را بدی؟

 

تصویر هوش تصویری بیمار متوهم

هوش تصویری بیمار متوهم 1

.

.

.

سوالات و معماهای تصویری مغز را مجبور به فعالیت دو چندان می کند.تنها افرادی که توانائیهای شناختی و هوش بالا داشته باشند، می توانند اینگونه آزمون ها را رمز گشایی کنند. معماهای تصویری به مانند هوش تصویری بیمار متوهم می تواند میزان احاطه شما بر مهارت ها و حواس های پنج گانه تان را مشخص کند.می توانید مهارت ها و توانایی های شناختی خود را با انجام دادن این آزمون ها افزایش دهید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری بیمار متوهم

شاید با توجه به متن این هوش تصویری اکثر افراد این گونه برداشت کنند که زن دچار توهم شده و رو به هذیان گویی آورده است ولی وی دارد واقعیت را می گوید کافی است که به انگشتان لاک زده وی نگاه کنید تا متوجه شوید رنگ لاک ناخن انگشتان پای وی متفاوت است و دکتر جراح دچار اشتباه شده است و حالا این اشتباه خود را نمی خواهد بپذیرد.

همچنین اگر پاهای زن شکسته بود و گچ گرفته شده بود، نیاز نبود به او سرم وصل کنند. اما شما در تصویر می بینید که به او سرم نیز وصل کرده اند. پس این زن یک عملیات جراحی را پشت سر گذاشته است.

هوش تصویری بیمار متوهم 2

آیا هوش تصویری بیمار متوهم را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا