;
سرگرمی

هوش تصویری خودکشی زن: میتونی بگی زن به چه دلیل خودکشی کرده است؟

هوش تصویری خودکشی زن؛ در تصویر هوش تصویری خودکشی زن ما زنی را مشاهده می کنیم که جسدش در خانه اش پیدا شده است و شوهرش که مامور پلیس می باشد، پس از یک روز کاری و هنگام ورود به خانه هنگامی که این صحنه را می بیند سریعا با همکارانش تماس می گیرد و پلیس نیز سریعا خود را به محل حادثه می رسند.

مرد چنین می گوید هنگامی که وارد خانه شدم جسد زنم را دیدم که با اسلحه خودکشی کرده است و بر روی زمین افتاده است،پس از صحبتهای مرد پلیس وی را به جرم قتل دستگیر می کند،میتوانید بگویید پلیس چرا وی را به عنوان قاتل دستگیر کرده است؟زمان شما محدود است و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا هوش تصویری خودکشی زن را حل کنید.

 

تصویر هوش تصویری خودکشی زن

هوش تصویری خودکشی زن 1

.

.

.

برای حل سوالات و معمای تصویری، شما باید به جزئیات توجه داشته باشید. توجه به جزئیات کلید حل هوش تصویری خودکشی زن است.ذهن و مغز شما آماده روبرو شدن با یک چالش معمایی تصویری جدید است. ما هم منتظر پاسخ شما هستیم، پاسخ هایی که از طریق بخش نظرات می توانید با ما در میان بگذارید. شما با کمک سوالات تصویری همچون معمای تصویری چالش برانگیز، همزمان که مهارت ها یا توانایی های خود را افزایش می دهید، ذهن خود را از تمام دغدغه ها و دلمشغولی های روزانه نیز برای چند دقیقه آرام می کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری خودکشی زن

از آنجایی که شوهر زن یک پلیس می باشد و تازه از سرکار برگشته بود اسلحه ای در غلاف سلاحش نمی باشد و ماموران پلیس نیز همیشه سلاح را با خود حمل می کنند،در نتیجه وی خودش زنش را به قتل رسانده است و اینگونه می خواست وانمود کند که زنش خود کشی کرده است.

هوش تصویری خودکشی زن 2

آیا هوش تصویری خودکشی زن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا