;
سرگرمی

یکی از افراد حاضر در این مهمونی دوستانه یک خون آشام است،میتونید وی را شناسایی کنید؟

هوش تصویری خون آشام در مهمانی دوستانه: در تصویر آزمون هوش تصویری خون آشام در مهمانی دوستانه ما جمعی از دوستان قدیمی را مشاهده میکنیم که در یک مهمانی پس از مدت ها دوری در یک مکان جمع شده و مشغول زنده کردن خاطرات دوران قدیم خود میباشند، در این دورهمی یکی از این افراد خون آشام می باشد که سایر دوستانش از این موضوع خبر ندارند.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید فردی که خون آشام می باشد را در 7 ثانیه شناسایی کنید؟

 

تصویر هوش تصویری خون آشام در مهمانی دوستانه

هوش تصویری خون آشام در مهمانی دوستانه 1

.

.

.

بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند.شما با بررسی و تحلیل آزمون ها و معماهای تصویری می توانید ذهن و مغز خود را به صورت روزانه ورزش دهید. در صورتی که مرتب این فعالیت ها را ادامه دهید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که ذهن تان متمرکزتر و نگاه تان به پدیده ها جزئی نگرانه شده است.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری خون آشام در مهمانی دوستانه

مردی که کت و شلوار طوسی مایل به یشمی بر تن دارد یک خون آشام می باشد ،اگر به وی با دقت نگاه کنید،متوجه می شوید که وی سایه ای ندارد و انعکاس وی در آینه دیده نمی شود،همچنین وی دارای دندان های نیش مانندی نیز می باشد.

هوش تصویری خون آشام در مهمانی دوستانه 2

آیا هوش تصویری خون آشام در مهمانی دوستانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 3 =

دکمه بازگشت به بالا