;
سرگرمی

هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن: میتونی با توجه به متن توضیح بدی که زن چگونه زنده مانده است؟

هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن: در تصویر هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن ما دو تصویر جداگانه از زن و مردی را مشاهده می کنیم که در تصویر چپی آنها برای مسافرت به یک جزیره می روند و در هنگام گردش و بازدید از کوه آتشفشانی موجود در جزیره زن پایش لیز می خورد و در میان گدازه های آتش می افتد.در تصویر سمت راستی نیز چند ماه بعد از این حادثه در پله های مترو ناگهان مرد چشمش به زن می خورد و وحشت زده به وی می گوید تو یک آدم فضایی هستی چون با چشمان خودم مرگت را دیدم.

به نظر شما و  با توجه به تصویر میتونید توضیح بدید که زن چگوننه توانسته است از میان ماده های مذاب جان سالم به در ببرد؟

اینم جالبه: اگه چشات تیز باشه به راحتی میتونی در 5 ثانیه تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی ما رو حل کنی.

تصویر هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن

هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن 1

.

.

.

این چالش یک تمرین عالی برای مغز شما است، زیرا از شما می‌خواهد تا روی جزئیات و شناسایی سرنخ ها به طور همزمان تمرکز کنید. توانایی ارزیابی سریع و دقیق یک صحنه تصویری یک مهارت مهم در بسیاری از زمینه ها، از ورزش گرفته تا رانندگی است. با انجام این چالش، می توانید درک تصویری و همچنین زمان واکنش خود را بهبود بخشید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا از دنیای اطراف خود بیشتر آگاه شوید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن

برای پاسخ به این گونه معماهای تصویری شما باید دقت بالایی داشته باشید،مرد در مورد زن اشتباه فکر میکند،چون زنش در حادثه ای برایش رخ داد مرد و این زنی که در مترو می بیند خواهر دوقولوی  وی می باشد که از وجودش بی اطلاع بوده است و به علت شباهت زیاد خواهر ها به هم مرد لحظه ای دچار شک شده و این گونه صحبت کرده است. کافیست به زنی که در تصویر سمت چپ می باشد نگاه کنید تا متوجه وجود خال در صورتش شوید ولی زن سمت چپی خالی ندارد.

مرد نیز پس از اینکه متوجه این موضوع می شود از زن بابت رفتار نسنجیده خود عذر خواهی می کند.

هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن 2

آیا هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا