;
سرگرمی

هوش تصویری شناخت جادوگر: به نظر شما کدوم یکی از افراد در تصویر یک جادوگر خطرناک می باشد؟

هوش تصویری شناخت جادوگر: در تصویر هوش تصویری شناخت جادوگر ما یک جلسه مهمانی را مشاهده می کنیم که در آن تعداد زیادی از افراد حضور دارند ،در این جمع یک جادوگر باستانی خبیث و قدرتمند نیز حضور دارد که در اولین فرصت منتظر است تا یکی از مهمانان را طلسم کند.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتوانی در 7 ثانیه جادوگر خبیث را در هوش تصویری شناخت جادوگر شناسایی کنی؟

 

تصویر هوش تصویری شناخت جادوگر

هوش تصویری شناخت جادوگر 1

.

.

.

به باور بسیاری از محققان، بازی های فکری میتوانند مغز را مجبور به فعالیت مثبت کنند. فعالیت مثبت مغز، از یک سو سلامتی این عضو مهم بدن را تضمین می کند و هم می تواند توانائی های شناختی شما همچون تیزبینی، جزئیات نگری، نکته سنجی و … شما را افزایش دهد. شما با انجام مستمر انواع و اقسام بازی های فکر می توانید سلامت مغز خود را تضمین کنید. بدون آنکه خود متوجه باشید، پس از مدتی متوجه می شوید که در برخورد با پدیده ها جزئی نگر و دقیق شده اید. پس انجام بازی های فکری را فراموش نکنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناخت جادوگر

جادوگر خبیث و خطرناک کسی نیست جز زنی که در جلوی تصویر می بینید،پسر جوان در این مراسم از وی خوشش اومده و قصد داره ازش خاستگاری کنه در حالی که در آینه پشت سرش عکس واقعی زن افتاده که بسیار پیر می باشد.

هوش تصویری شناخت جادوگر 2

آیا هوش تصویری شناخت جادوگر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا