;
سرگرمی

میتونی در هوش تصویری شناخت موجود فضایی،فردی که انسان نیست را شناسایی کنی؟

هوش تصویری شناخت موجود فضایی: در تصویر هوش تصویری شناخت موجود فضایی ما سه دانش آموز را پای تخته سیاه کلاسی مشاهده می کنیم که برای ارائه کار گروهی خود به جلوی کلاس آمده اند ،در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقع یکی از آنها یک بیگانه فضایی می باشد و انسان نمی باشد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در تصویر می بینید میتوانید در 7 ثانیه موجود بیگانه را شناسایی کنید؟

 

تصویر هوش تصویری شناخت موجود فضایی

هوش تصویری شناخت موجود فضایی 1

.

.

.

معماها و سوالات تصویری از جمله مطالبی هستند که در فضای اینترنت و بویژه شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد.این معماها و سوالات به خوبی ذهن شما را به چالش می کشند. البته از یک نگاه باید گفت که این چالش می تواند یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز و ذهن شما باشد. بر همین اساس هر کدام از ما برای سلامت مغز و همچنین بالا بردن سطح مهارت های فردی نیازمند ورزش مغز هستند.شما با کمک این آزمون ها از یک سو می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید و از سوی دیگر می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را اندازه گیری کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناخت موجود فضایی

در حل معماهای تصویری داشتن جزیی نگری و دقت بسیار مهم است،در هوش تصویری شناخت موجود فضایی نیز اگر کمی دقت و توجه داشتین متوجه می شدین که موجود بیگانه فرد وسطی می باشد چون وی سایه ندارد در حالی که دوستان وی دارای سایه می باشند.

هوش تصویری شناخت موجود فضایی 2

آیا هوش تصویری شناخت موجود فضایی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا