;
سرگرمی

هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی؛ میتونی بگی کدوم یکی از این زامبی های سبز رنگ یک بیگانه فضایی می باشد؟

هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی؛ در تصویر هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی ما شاهد حضور سه زامبی بر روی تخت بیمارستانی هستیم که در حال گذراندن دوران نقاهت خود در بیمارستان می باشند،یکی از آنها یک موجود بیگانه فضایی می باشد که خودش را شبیه زامبی ها در آورده است.

میتوانی این موجود فضایی را در بین زامبی ها شناسایی کنی و هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی را حل کنی؟

 

تصویر هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی

هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی 1 .

.

.

نشان دهید که چقدر دقیق، نکته سنج و باهوش هستید؟ شما با پاسخ دادن به هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی می توانید اثبات کنید که به لحاظ قدرت تمرکز و دقت و همچنین هوش تحلیلی در سطح بالایی قرار دارید. این معمای تصویری می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش بکشد و یک تمرین ورزشی مناسب برای آن باشد. اگر فکر می‌کنید مهارت‌های کافی برای غلبه بر هر چالشی را دارید، مهم نیست که چقدر شدید، پس نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط ذهن‌های واقعاً باهوش می‌توانند در زمان 8 ثانیه ای حل کنند را از دست بدهید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی

شاید بعضی از افراد زامبی سمت راست را به عنوان بیگانه معرفی کرده اند چون یک چشم ندارد ولی این دلیل موجهی نمی باشد،بعضی از افراد هم زامبی سمت چپی را به عنوان بیگانه معرفی کرده اند که آن هم به دلیل چشم های باد کرده وی می باشد ولی باز هم این دلیل خوبی نمی باشد، بیگانه،زامبی وسطی می باشد به دستگاه هولتر که ضربان قلب را نشان می دهد دقت کنید ،چون با وجود هیچ گونه نشانه ای مبنی بر زنده ماندن وی ،این زامبی سرحال و زنده می باشد.

هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی 2

آیا هوش تصویری شناسایی بیگانه فضایی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا