;
سرگرمی

هوش تصویری مادر زامبی رو در 7 ثانیه جواب بده و نشون بده چقدر نکته سنجی.

هوش تصویری مادر زامبی؛ در تصویر هوش تصویری مادر زامبی ما تصویر دو مادر و کودکانشان را میبینیم که از روی نهر و محبت مادرانه آنها را در آغوش خود گرفته اند،تا اینجا همه چیز عادی به نظر می رسد ولی باید گفت یکی از این مادران یک زامبی می باشد.

آیا با توجه به تصویر میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم مادر یک زامبی می باشد؟اگر در این زمان بتونی مادری که زامبی می باشد را تشخیص بدی نشون میده که دقت و توجهت خوبه.

 

تصویر هوش تصویری مادر زامبی

هوش تصویری مادر زامبی 1

.

.

.

سوالات و معماهای تصویری، تست های هوش، شخصیت شناسی ها و … تنها بخشی از انواع بازی های فکری است که طرفرداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارند. به خصوص بازی هایی که هر چه بیشتر تمرکز و ذهن افراد را وادار به فعالیت می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری مادر زامبی

همان طور که ابتدا اشاره کردیم برای حل هوش تصویری مادر زامبی نیاز به دقت و توجه کافی دارید،با توجه به تصویر مادر سمت چپی یک زامبی می باشد . اگر به چشمهای سرخ وی و همچنین به گردن وی دقت کنید جای زخم بزرگی به خوبی دیده می شود که نشان از ابتلای وی به ویروس زامبی می باشد.

هوش تصویری مادر زامبی 2

آیا هوش تصویری مادر زامبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا