;
سرگرمی

میتونی تشخیص بدی کدوم یک از قبرها متعلق به مادر نوزاد در حال گریه می باشد و این هوش تصویری تاثر برانگیز رو حل کنی؟

هوش تصویری مزار مادر نوزاد؛ در تصویر هوش تصویری مزار مادر نوزاد ما با صحنه ای غمناک و تاثر برانگیز مواجه هستیم،نوزاد کودکی را می بینیم که روبروی مزار سه خانم نشسته و مشغول گریه کردن می باشد(برای خلوتی تصویر اطرافیان نوزاد در تصویر محو شده اند)،متاسفانه مادر نوزاد به تازگی فوت کرده است و نوزاد بیقراری مادرش را می کند.

شما باید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید قبر کدام زن متعلق به مادر نوزاد کوچک می باشد.

 

تصویر هوش تصویری مزار مادر نوزاد

هوش تصویری مزار مادر نوزاد 1

.

.

.

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود. در صورتی که مرتب این بازی های فکری را ادامه دهید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که ذهن تان متمرکزتر و نگاه تان به پدیده ها جزئی نگرانه شده است.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری مزار مادر نوزاد

احتمالا هوش تصویری مزار مادر نوزاد حسابی شما را به چالش کشیده است،به همین دلیل ما شما رو بیشتر از این منتظر نخواهیم گذاشت و جواب رو می دهیم، احتمالا عده زیادی توانستند بفهمند که مادر نوزاد کسی است که در قبر سمت چپی خابیده است،به شمع های روشن در جلوی قبر نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که این کار توسط اطرافیان نوزاد که همراه وی هستند و وی را به سر مزار مادرشان آورده اند روشن شده است.

هوش تصویری مزار مادر نوزاد 2

آیا هوش تصویری مزار مادر نوزاد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا