;
سرگرمی

هوش تصویری پرستاران را 7 ثانیه ای حل کن و بگو کدومشون داره دروغ میگه؟

هوش تصویری پرستاران؛ در تصویر هوش تصویری پرستاران ما دو پرستار یک لیمارستان را می بینیم که بالای تخت یک بیمار در حال جر وبحث کردن با هم می باشند و هر یک دیگری را متهم به چیزی می کند که در تصویر قابل مشاهده است.

با توجه به این مکالمه که در تصویر هوش تصویری پرستاران می بینید به نظرتون کدوم یک از آنها داره دروغ میگه؟ میتونی فرد دروغگو را 7 ثانیه ای شناسایی کنی؟

 

تصویر هوش تصویری پرستاران

هوش تصویری پرستاران 1

.

.

.

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازی فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنینی، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری پرستاران

احتمالا همه شما فهمیده اید که زن داره دروغ میگه، اگه به سایه وی که بر روی دیوار افتاده است نگاه کنید متوجه می شوید که اصلا سایه وی با جسمش همخونی نداره و وی با این شگرد قصد داره بحث را عوض کنه چون پرستار مرد به هویت وی مشکوک شده.

هوش تصویری پرستاران 2

آیا هوش تصویری پرستاران را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا