;
سرگرمی

پرنسس های دیزنی در لباس های زیبا و مدرن عروس چه شکلی میشن!؟

پرنسس های دیزنی در لباس های زیبای عروس: هنرمندی خلاق پرنسس های دیزنی را در لباس عروس طراحی کرده است. همانطور که می دانید دیزنی مجموعه هایی زیبا از جالب ترین داستان های عاشقانه تمام دوران را ارائه کرده است. مطمئناً، همه ما فرض می‌کنیم که پرنسس‌ها همیشه با خوشحالی زندگی می‌کنند، اما به لطف هنرمند Grecco Archibald، لازم نیست این مسئله را تصور کنیم. این هنرمند، تصاویری جالب از پرنسس های دیزنی مورد علاقه ما را در لباس های عروس زیبا خلق کرده است.

پرنسس های دیزنی در لباس های زیبای عروس

این هنرمند پرنسس های دیزنی در لباس های زیبای عروس را طراحی کرده است. اگر در مورد لباس عروسی پرنسس های دیزنی کنجکاو شده اید، بهتر است این تصاویر جالب را از دست ندهید. این تصاویر زیبا کنجکاوی شما را برآورده می کند.

این هنرمند با وفادار ماندن به چهره هر شخصیت، ظاهری منحصر به فرد برای هر شخصیت ابداع کرد. موانا با لباس هولتر الهام گرفته از مناطق گرمسیری به افق خیره می‌شود، این در حالی است که مریدا هنوز می‌تواند با لباس عروسی زیباش سوار بر اسب شود. به درستی که آنا در لباس عروسی به سبک مجلسی شیک به نظر می رسد. با مطلب پرنسس های دیزنی در لباس های زیبای عروس با بخش سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید.
پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-1 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-2 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-3 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-4 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-5 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-6 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-7 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-8 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-9 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-10 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-11 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-12 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-13 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-14 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-15 پرنسس-های-دیزنی-در-لباس-های-زیبای-عروس-16

شاید برایتان جالب باشد:

تست شخصیت: با انتخاب یک قوری کشف کنید که آیا قانون شکن هستید یا پیرو قانون هستید!

حکایت شنیدنی و جالب دو همسایه و ترس از مرگ!| حتماً بخوانید!

مخصوص تیزبین ها: 5 تفاوت الاغ چپ و راست رو پیدا کن، گول ظاهرشو نخور!

تست چالشی: آزمون شناسایی بچه دزد: کدوم خانوم خوشگله یه بچه دزد خطرناکه؟

15 پرنسس دیزنی اگر شخصیت های مارول یا دی سی بودند چه شکلی می شدند؟

حیوانات دیزنی اگه آدم بودند چقدر خوشتیپ بودند؟+ تصاویر

تصاویر نسخه‌های مدرن پرنسس‌های دیزنی پسر کش شده اند!

نوجوانی شاهزاده خانم های دیزنی اگر دهه هشتادی بودند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا