;
تازه ها

هواپیمایی کانادا به معلولان خدمات نمی دهد، مسافران معلول با ویلچر باید خودشان پیاده شوند!

رفتار بد هواپیمایی کانادا با معلولان: هواپیمایی کانادا از یک بیمار فلج مغزی خواست که خودش از هواپیما پیاده شود و دلیل آن را کمبود وقت برای تهیه ویلچر اعلام کرد. در نتیجه همسر بیمار مجبور شد شوهرش را بِکِشَد و برای رسیدن از ردیف دوازدهم صندلی ها تا درب هواپیما، مجبور شد شوهرش را روی پشت خود حمل کند و تجربه وحشتناکی را تجربه کند که به حیثیت او لطمه زد.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داد که رادنی هاجینز، بیمار 49 ساله فلج مغزی، همراه با همسرش دینا با هواپیما به لاس وگاس می رفتند که این اتفاق برای آنها رخ داد.

دینا در شبکه های اجتماعی نوشت که آنها منتظر بودند تا کارکنان زمینی یک ویلچر مخصوص برای کمک به هاوکینز برای پیاده شدن از هواپیما بیاورند. به طور غیرمنتظره ای خدمه ایر کانادا به آنها اطلاع دادند که هواپیما باید فوراً برگردد و پروازهای ارتباطی دیگری پشت آن وجود دارد. این دو نفر نیز مجبور شدند خودشان بدون کمک سایر کارکنان تا جلوی کابین راه بروند.

رفتار بد هواپیمایی کانادا با معلولان

در نهایت زن بدون هیچ کمکی شوهرش را با هزار بدبختی به پشت می کشد و در نهایت موفق می شود از ردیف دوازدهم از هواپیما خارج شود.

شکایت زوج کانادایی از رفتار بد هواپیمایی کانادا با معلولان

پس از این حادثه، این زوج به ایر کانادا شکایت کردند. با این حال، هیچ پاسخ یا توضیحی دریافت نشد تا اینکه یک تماس تلفنی به آنها اطلاع داد که ایر کانادا کوپنی معادل 2000 دلار آمریکا ارائه می دهد که می توانند در پرواز بعدی خود از آن استفاده کنند. ، این زوج را به شدت مات و مبهوت می کند.

متن دیانا توسط هزاران نفر به اشتراک گذاشته شد و فوروارد شد. فشار شدید مردم در نهایت باعث شد تا ایر کانادا عذرخواهی کند و اشتباهات شرکت و خدمه را بپذیرد، اما فقط به خدمات ضعیف اشاره کند.

رفتار بد هواپیمایی کانادا با معلولان 1

هاوکینز و دینا گفتند که چیزی که برایشان اهمیت دارد اصلاً میزان غرامت نیست، بلکه از شرکت هواپیمایی می خواهند که واقعاً تغییر کند و اجازه ندهد شرایط مشابه برای خودشان یا دیگران اتفاق بیفتد. ما خواهان رفتار ویژه نیستیم، بلکه رفتار برابر با شرافت را می‌خواهیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا