;
سرگرمی

چالش بینایی خلبان: زیر 5 ثانیه 3 تفاوت تصویر را پیدا کن و ثابت کن تیزبین هستی!

چالش بینایی خلبان: امروز در مجله گفتنی در حال انجام یک بازی سرگرم کننده هستیم که مهارت های مشاهده شما را آزمایش می کند ! تنها کاری که باید انجام دهید این است که در کمتر از 5 ثانیه سه تفاوت تصویری چالش بینایی خلبان را بیابید .

این بازی برای افراد در هر سنی است و راهی عالی برای تیزبینی و هوشیاری است . این یک راه عالی برای به چالش کشیدن خود و آزمایش مهارت های خود است ، در حالی که اوقات فوق العاده ای را سپری می کنید. بنابراین، آماده شوید و بیایید آزمون چالش بینایی خلبان شروع کنیم !

تصویر چالش بینایی خلبان

در تصویر زیر یک خلبان سقوط کرده در صحرا را مشاهده می کنید، تصویر سمت چپ با تصویر سمت راست 3 تفاوت مخفی و ریز دارد، آماده ای در کمتر از 5 ثانیه پیدایشان کنی؟ با گفتنی همراه باش و تصویر زیر را نگاه کن:

چالش بینایی خلبان 1

.

.

.

.

بازی‌های تفاوت تصویری تماماً در مورد استفاده از چشم شما برای جزئیات هستند و با کمی تمرین می‌توانید در کمترین زمان به آنها تسلط پیدا کنید. برای موفقیت، سعی کنید وقت بگذارید و روی جزئیات کوچکتر تمرکز کنید . به دنبال تفاوت رنگ ها ، شکل ها یا اندازه هایی باشید که ممکن است بین دو تصویر متفاوت باشد. اگر از 5 ثانیه گذشته است، 5 ثانیه دیگر به خود فرصت دهید.

.

.

.

.

پاسخ چالش بینایی خلبان

اگر نتونستی همه اشتباهات رو در 5 ثانیه پیدا کنی یا اگر هم که پیدا کردی و فقط میخای با جواب درست مقایسه کنی، بیشتر معطلت نمی کنیم و بهتره به عکس زیر نگاه کنی.

چالش بینایی خلبان 2

 

چالش بینایی خلبان چطور بود؟ آیا تونست تمرکز و دقتت رو به چالش بکشه؟ اگر که بله، اشکالی نداره و طبیعیه با کمی تمرین و مشاهده تست بینایی های بیشتر در گفتنی این مهارت در خودت ارتقا بدی و پیشرفت کنی.

 

این مطالب هم جالبه:

اگه تو 7 ثانیه زن حامله ای که یک ابرقهرمان است را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

داستان حیله خرگوش به روباه؛ داستانی درباره سرانجام خیانت

سوال هوش برادرم چند ساله است؟ اگه بفهمی واقعن باهوشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا