;
سرگرمی

IQ خود را تست کنید و ببینید آیا می توانید این معادله را در 12 ثانیه حل کنید؟

چالش هوش ریاضی با اشکال هندسی: آیا اماده یک چالش هستید؟ مهارت های ریاضی خود را با چالش هوش ریاضی با اشکال هندسی تست کنید و سعی کنید این معادله را در 12 ثانیه حل کنید! آیا می توانید ضریب هوشی بالای خود را اثبات کنید؟ پس در این چالش ریاضی شرکت کنید و ببینید چقدر خوب هستید!

اگر برای چالش آماده هستید و از حل مسئله لذت می برید، به جای درستی آمده اید. امروز ما به دنبال یک معادله ریاضی هستیم . آیا می توانید آخرین معادله روی تصویر را بفهمید؟ معماهای منطقی و فکری می توانند راهی عالی برای تحریک مغز شما در حین سرگرمی باشند.

امروز می خواهیم منطق و مهارت های حل مسئله خود را آزمایش کنیم. بیان مسئله ریاضی در تصویر زیر خلاصه شده است. نگاه کن ببین میتونی حلش کنی موفق باشید!

خیلی جالبه: فقط افراد تیزبین می تونن 7 ثانیه ای بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

تصویر چالش هوش ریاضی با اشکال هندسی

چالش هوش ریاضی با اشکال هندسی 1

.

.

.

معماهای منطقی و فکری به شما کمک می کنند تا مهارت های حل مسئله خود را تمرین کنید و حتی می توانند به بهبود حافظه شما کمک کنند. به همین دلیل است که آنها برای قرن ها وجود داشته اند و امروزه محبوب هستند. آموزش مغز به شما کمک می کند تا منطقی فکر کنید و موقعیت را به شیوه ای سازمان یافته تر درک کنید. همچنین به شما کمک می کند تا استراتژی ها و تکنیک های مناسب را برای حل معادله به کار ببرید. علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما می تواند توانایی های حل مسئله شما را بهبود بخشد، که به نوبه خود می تواند به شما در تمام جنبه های زندگی، از تصمیم گیری در محل کار گرفته تا انجام وظایف روزانه کمک کند.

.

.

.

پاسخ چالش هوش ریاضی با اشکال هندسی

جواب این چالش 14 است! مثلث 8، مربع 4 و گرد 2 است. پس وقتی آنها را با هم جمع می کنیم، 2+8+4=14 می شود. راه حل در تصویر زیر توضیح داده شده است.

چالش هوش ریاضی با اشکال هندسی 2

آیا چالش هوش ریاضی با اشکال هندسی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا