;
سرگرمی

چالش هوش ریاضی با چوب کبریت را در مدت زمان 10 ثانیه فرصت داری تا حل کنی؟؟؟

چالش هوش ریاضی با چوب کبریت: به چالش امروز خوش آمدید! وقت آن است که مهارت های حل مسئله خود را به رخ بکشید. برای موفقیت در یافتن نتیجه مناسب، به شما توصیه می کنیم با دقت و تمرکز داشته باشید. شما مجبور نیستید مسیر شکست خورده را دنبال کنید، بلکه خلاق باشید و برای یافتن راه حل، فکر کنید.پس موفق باشید!

چالش هوش ریاضی با چوب کبریت

معمای روز: 21=1+3+2+8. به نظر شما این عادلانه نیست؟ خب حق با شماست! این معادله اشتباه است و معمای ما از اینجا شروع می شود. چالش این است که راه حل مناسب را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید .

تست IQ یکی از محبوب ترین روش های سنجش هوش و توانایی های شناختی افراد است. پازل ها و چالش ها بخش مهمی از این آزمون ها هستند، زیرا توانایی های منطقی و خلاقانه افراد را آزمایش می کنند.

اینم جالبه:حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد باعث شگفتی و تعجب بسیاری از مردم دنیا شده است.

چالش هوش ریاضی با چوب کبریت-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش هوش ریاضی با چوب کبریت

 

چالش هوش ریاضی با چوب کبریت-2

 

آخرین چالش ما اخیراً در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است و علاقه زیادی را به خود جلب کرده است. مردم در پلتفرم هایی مانند توییتر، اینستاگرام ،پست هایی را مشاهده کرده اند که این چالش را توضیح می دهند. ما یک تصویر اضافه کرده‌ایم تا به شما در حل این چالش کمک کند، بنابراین وقت خود را روی آن بگذارید!

راه حل 21=9+3+2+7 است، و اگر شما یکی از افرادی هستید که پاسخ مناسب را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کرده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم! اگر فوراً راه حل را پیدا نکردید، ناامید نشوید، زیرا این نوع چالش برای آزمایش مغز ما طراحی شده است.

 

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا