;
سرگرمی

چهره بدون آرایش بیوتی بلاگر مشهور باعث تعجب مردم شد!

چهره بدون آرایش بیوتی بلاگر: بلاگرها و اینفلوئنسرهای آرایشی اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی، با انتشار عکسهای قبل و بعد آرایش خود مخاطبان را مجذوب میکنند. گاهی مهارت این اشخاص به حدی بالاست که کاربران فضای مجازی به صحت تصاویر و آنچه می بینند، شک میکنند؛ درست مثل آنچه در این بخش از گفتنی مشاهده خواهید کرد.

هاتنیان، یک متخصص آرایش ژاپنی و اینفلوئنسر آنلاین، این قدرت را دارد که ظاهر خود را کاملاً متحول کند تا جایی که کاملاً غیرقابل تشخیص شود.

هاتنیان 22 ساله در کشور خود بسیار محبوب است و تقریباً 700000 دنبال کننده در توییتر دارد و میلیون ها طرفدار در شبکه هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب، اما محبوبیت او اخیراً پس از انتشار یکی از توییت هایش از مرزهای ملی فراتر رفت و جهانی شده.

در پست جنجالی این اینفلوئنسرهای آرایشی، مرد جوان ژاپنی عکس‌هایی از خودش با آرایش و بدون آرایش منتشر کرد که در آن به غیر از پیرسینگ زیر لب پایین او، به معنای واقعی کلمه هیچ راهی برای تشخیص اینکه در هر دو عکس یک شخص است وجود نداشت.

چهره بدون آرایش بیوتی بلاگر

چهره بدون آرایش بیوتی بلاگر عکس1

این هنرمند جوان مدت‌هاست که مخاطبان آنلاین خود را با تغییرات خود شگفت‌زده می‌کند، اما مشکل او این است که او بقدری خوب است که وقتی عکس‌های قبل و بعد از خود را پست می‌کند، مردم باور نمی‌کنند او همان فرد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

دکمه بازگشت به بالا