;
سرگرمی

یکی از این مادرایی که می بینید در واقع یک مَردِه،اگه زرنگ باشی 7 ثانیه ای متوجه میشی!

آزمون شناسایی مردی در لباس زنانه: در تصویر آزمون شناسایی مردی در لباس زنانه ما با سه مادر مواجه هستیم که در کنار فرزندانشان که در حال بازی کردن می باشند رویت می شوند،همه چیز در نگاه اول عادی به نظر می رسد ولی در واقع یکی از این مادران یک مرد می باشد که خودش را شبیه زن ها درآورده است و لباسی زنانه بر تن کرده،وظیفه شما در این آزمون شناختن این مرد زن نما در کمتر از 7 ثانیه می باشد.

شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. با آزمون شناسایی مردی در لباس زنانه همراه باشید و به دوستان و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه در انجام دادن این بازی ها هستید.

خیلی جالبه: اگر این نشونه ها رو داری همه جذبت میشن و تحسینت می کنن!

تصویر آزمون شناسایی مردی در لباس زنانه

آزمون شناسایی مردی در لباس زنانه 1

روابط عاشقانه اسطوره کنگ فو و علاقه بیش از اندازه او به زنان+ عکس

.

.

.

سوالات و معماهای تصویری، تست های هوش، شخصیت شناسی ها و … تنها بخشی از انواع بازی های فکری است که طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارند. به خصوص بازی هایی که هر چه بیشتر تمرکز و ذهن افراد را وادار به فعالیت می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید. این بازی ها می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مردی در لباس زنانه

با توجه به تصویر مرد زن نما،زنی است که در سمت راست قرار دارد و لباس سبز پوشیده است،احتمالا خیلی از افراد دلیل اینکه این فرد را به عنوان مرد انتخاب نموده اند وجود موهای پرپشت در پاها و دستان وی اعلام نموده اند،ولی دلیل محکم تری برای اینکه این فرد مرد می باشد وجود دارد و آن هم وجود سیب گلو در این فرد است که به راحتی قابل رویت می باشد.چون سیب گلو در بدن مردان برجسته می باشد بر عکس زنان.

آزمون شناسایی مردی در لباس زنانه 2

آیا آزمون شناسایی مردی در لباس زنانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد

آیا ضریب هوشی شما به اندازه کافی بالاست که این چالش حرکت یک چوب کبریت را در کمتر از 15 ثانیه حل کنید؟

با پیدا کردن تعداد مثلث هایی که این شش ضلعی را تشکیل می دهند، مهارت های هوشی خود را آزمایش کنید!

بخوانید: داستان واقعی شکست شاه عباس صفوی از موش ها!

تست چالشی: می تونی در 5 ثانیه اشتباه تصویری سرقت از بانک رو تشخیص بدی؟

از دست ندهید: تصاویر کوروش کبیر در باشگاه بدنسازی مدرن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا