;
سرگرمی

آزمون هوش خانواده واقعی؛ فقط کسایی که حس شناخت خوب و دیدی جزیی نگر دارن میتونن خونواده واقعی را شناسایی کن.

آزمون هوش خانواده واقعی

آزمون هوش خانواده واقعی؛ در تصویر آزمون هوش خانواده واقعی ما دو تصویر متفاوت داریم که دو خانواده را نشان می دهد که به مناسبت تعطیلات کریسمس دور هم جمع شده اند و مشغول جشن گرفتن هستند،اما یکی از آنها یک خانواده واقعی نمی باشد چون زن و مرد تازه با هم آشنا شده اند و برای شناخت بیشتر هم دور یکدیگر جمع شده اند.

آیا می توانید با توجه به تصویر و نشانه هاییی که در آن وجود دارد خانواده واقعی(زن و شوهر) را شناسایی کنید؟زمان شما محدود است و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا آنها  را بیابیید.

اینم ببین: با تست شخصیت روشن فکر و رازدار، ببینید آیا شما فردی باز و صادق هستید یا بیشتر یک رازدار هستید؟

.

.

.

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود.

.

.

.

اینم ببین: چیستان: آن چیست که همه می بینند ولی خدا نمی بیند؟

پاسخ آزمون هوش خانواده واقعی

اگر به تصویر با دقت نگاه کنید متوجه میشین که زوج سمت چپی یک خانواده واقعی می باشد،اگر به دستان زن دقت کنید متوجه وجود حلقه ازدواج در انگشتان دستش می شوید.زوج سمت راستی با اینکه برای آشنا شدن زن و مرد دور هم جمع شده اند به علت اینکه تمام حواس مرد به گوشی می باشد باعث دلخوری زن شده و احتمالا این قرار ملاقات آنها برای آخرین بار باشد.

شاید جالب باشد: آزمون هوش ریاضی سودوکو؛ فقط یک نابغه و عاشق ریاضی می تواند این جدول ریاضی را 30 ثانیه ای حل کند.

آزمون هوش خانواده واقعی 1

آیا آزمون هوش خانواده واقعی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم جالبه: تفاوت تصویری سگ خال دار؛فقط یک فرد تیزبین و با دقت میتونه ظرف 8 ثانیه پنج تفاوت تصویر رو پیدا کنه.

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

 معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

اینم جالبه: تست شخصیت خرگوش؛می دانید چقدر آسیب پذیر هستید؟ با انتخاب یکی از این خرگوش ها متوجه این موضوع شوید.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

تست شخصیت سرنوشت؛ آیا آماده هستید که سرنوشت خود را کشف کنید؟ آنچه ابتدا در این تصویر می بینید سرنوشت شما را آشکار می کند.

تست بینایی میمون های بازیگوش؛میمون بازیگوش متفاوت را میتونی پیدا کنی؟افراد کمی میتونن در 8 ثانیه اینکارو انجام بدن.

آزمون هوش ارزش گل رز؛ استعداد ریاضی خود را با حل کردن این آزمون هوش ریاضی در 10 ثانیه شکوفا کن.

از داستاهای کهن و عامیانه،حکایت پادشاه و خواستگاری از دخترش(پشمالو)

تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: آتش نشان غیرواقعی را شناسایی کنید!

در پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی در مدت زمان 3 ثانیه تلاش کنید،فقط مواظب باشد چون خیلی عصبانی هستند!!!!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. بله درسته خانواده ی سمت چپیه خانواده ی واقعی هستند چون علاوه بر علاوه علاوه وو حلقه ای دردست زوج هستند آنها نسبت به خانواده ی سمت چپیه شادترند.

    1. جواب اشتباهه
      به نظر من خانواده سمت راست یک خانواده واقعی هستند چرا که همه از نظر ظاهری و رنگ مو و چشم به هم شباهت دارند هم این مورد در اون ها رعایت میشه که هدایاس کریسمس چقدر برای بچه ها مهم تر هشت در نتیجه اول کادوی کودک داده شده و مادر از عدم توجه همسرش عصبانی است
      ولی خانواده شمت راست علاوه بر اینگه از نظر ظاهری نمیتوانند مرتبط باشند بلکه هر شخص به فکر خودش است کودک الویت نیست

  2. اشتباهه. خانواده سمت راست واقعی هستند.
    به دلیل رنگ مو و خال مشترک پدر و پسر.
    اما خانواده سمت چپ فرزند خونده دارن.

  3. به نظر من سمت راست خانواده واقعی اند هم رنگ مو و پوست مادر و پدر به پسر بچه‌میخوره هم خال صورت پدر و پسر یکیه وناراحتی خانم بخاطره کم توجمهی به زن در روز کریمس هست واینا نشون دهنده خانواده واقعیه درحالیکه سمت چپ هردو بلوند هست وبچه موی سیاه است و هرکسی برای خودش شاده غیر وافمقعیه

  4. حلقه ازدواج دست چپ مکه نیست؟
    در ضمن خال مشترک پسر و پدر چی سمت راستی چی؟
    اگر خانواده سمت چپ واقعی ان چرا پسر موهاش با پدر مادر فرق داره؟
    بنظرتون طراح تصویر از عمد خانواده سمت چپ رو شاد نکرده تا ما فکر کنیم اونا واقعی ان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دو =

دکمه بازگشت به بالا