;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت پسر بی وفا؛ اگه گفتی کدوم پسر 4 تا دختر رو گذاشته سر کار و قول ازدواج بهشون داده؟

آزمون هوش شناخت پسر بی وفا؛ در تصویر آزمون هوش شناخت پسر بی وفا ما سه جوان دنشجو را مشاهده میکنیم که در رختکن دانشگاه حضور دارند و مشغول گذاشتن و برداشتن وسایلی هستن،در بین آنها پسری وجود دارد که 4 دختر را سرکار گذاشته و به آنها وعده ازدواج داده است.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی این پسر را در 8 ثانیه تشخیص بدی؟

شوکه کننده و خواندنی: داستان عشق سمی: ای کاش هیچ وقت صیغه رئیسم نمی شدم…

تصویر آزمون هوش شناخت پسر بی وفا

آزمون هوش شناخت پسر بی وفا 1

شاید جالب باشه: چیستان: دو چیز را که هرگز نمی توانید برای صبحانه بخورید چیست؟!

.

.

.

افزایش فعالیت مغز که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، می تواند به افزایش هوش و مهارت های شناختی شما کمک زیادی بکند. پس تلاش کنید به صورت روزانه و مرتب انجام بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون هوش ارزش گل رز؛ استعداد ریاضی خود را با حل کردن این آزمون هوش ریاضی در 10 ثانیه شکوفا کن.

پاسخ آزمون هوش شناخت پسر بی وفا

پسر بی وفا کسی نیست جز پسر اولی از سمت چپ،اگر به کمد وی دقت کنید متوجه کادوهایی که وی در کمد خود گذاشته است می شوید که همه آنها را به مناسبت روز تولدش کادو گرفته است تا در اولین فرصت آنها را از کمدش خارج و به خانه ببرد.

آزمون هوش شناخت پسر بی وفا 2

آیا آزمون هوش شناخت پسر بی وفا را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: اگه دقت نظرت خوبه در مدت زمان 5 ثانیه تست شناسایی خون آشام را حل کن و اون رو پیدا کن؟

نقش تست های هوش

آزمون هوش شناخت پسر بی وفا: این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

آزمون هوش شناخت پسر بی وفا: گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

10 بهترین کشورها در سرعت اینترنت در سال 2022

آیا می توانید 2 چوب کبریت را در 10 ثانیه حرکت دهید و دو مربع بسازید؟

حدس زدن نام شخصیت کارتونی؛میتونی با توجه به تصویر اسم شخصیت کارتونی مورد نظر را در 7 ثانیه حدس بزنی؟

با انتخاب یکی از سگ ها در تست شخصیت سگ ،نوع و سبک ارتباطی خود را کشف کنید.

آزمون هوش شناخت دزد؛ از بین این سه نفر یکی از بانک دزدی کرده،اگه گفتی کدومشون؟

تست هوش سری اعداد؛ در 10 ثانیه جواب این تست هوش سری اعداد را حل کن و نشون بده خیلی زرنگی

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =

دکمه بازگشت به بالا