;
تازه هاعلم و فناوری

سه چرخه برقی جایگزینی شیک برای دوچرخه در ترکیه تولید شد!

سه چرخه برقی: تریک برقی لامپاگو جدید با طراحی یکپارچه سازی، در اروپا معرفی شد. تریک برقی لامپاگو جدید دارای حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر در ساعت است. این وسیله نقلیه توسط شرکت لامپاگو در ترکیه تولید شده است. انتظار می رود که به زودی در چندین بازار بین المللی عرضه شود.

به نظر می رسد که تریک برقی لامپاگو جایگزینی شیک برای دوچرخه یا اسکوتر باری باشد. برای کار کردن به هیچ گواهینامه ای نیاز ندارد زیرا یک وسیله نقلیه شخصی است. حتی در اروپا، مجوز کلاس AM یا AT برای تریک برقی لامپاگو کافی است.

سه چرخه برقی لامپاگو از برخی جهات شباهتی به وسپا نمادین دارد. بدنی صاف و گرد مانند تخم مرغ و دو صندلی که پشت سر هم قرار گرفته اند. این تریک دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو مانند یک سه چرخه معمولی است.

لامپاگو دارای چرخ های ۲۵ سانتی متری است و از ترمزهای درام جلو و عقب استفاده می کند. ظرفیت بار کلی ۲۰۰ کیلوگرم است و فاقد سقف است، بنابراین نیاز به استفاده از کلاه ایمنی دارد. انرژی آن توسط یک بسته باتری ۶۰ ولتی ۳۰ آمپر ساعتی تامین می شود. نوع موتور الکتریکی موجود در لامپاگو مشخص نیست اما می تواند تا ۱۰۰۰ وات قدرت تولید کند.

جزئیات قیمت و زمان عرضه هنوز برای این سه چرخه منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا