;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت زن خطرناک؛ به نظر شما کدام یک از این زنان تحت تعقیب پلیس قرار دارند و خطرناک می باشند؟

آزمون هوش شناخت زن خطرناک؛ در تصویر آزمون هوش شناخت زن خطرناک ما دو زن را مشاهده میکنیم که در  ترمینال فرودگاهی منتظر ایستاده شده اند،تا سوار هواپیما گردند،اما یکی از آنها تحت تعقیب پلیس می باشد.

آیا با توجه به تصویر میتوانید بگویید کدام زن خطرناک می باشد. شما برای حل آزمون هوش شناخت زن خطرناک تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون هوش شناخت زن خطرناک

آزمون هوش شناخت زن خطرناک 1

.

.

.

تصاویری شبیه تصویر آزمون هوش شناخت زن خطرناک می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت زن خطرناک

اگر شما فردی جزیی نگر باشین به راحتی متوجه میشوید که زن سمت راستی خطرنامک می باشد و تحت تعقیب پلیس می باشد،اگر به عکسی که بر روی دیوار توسط پلیس چسبانده شده است دقت کنید متوجه شباهت عکس در اعلامیه تحت تعقیب با زن سمت راستی میشوید،وی تلاش زیادی کرده که با تغییر رنگ موها،در حالی که زن سمت چپی تنها از نظر نوع لباس و رنگ موها با زن داخل اعلامیه شباهت دارد.

آزمون هوش شناخت زن خطرناک 2

آیا آزمون هوش شناخت زن خطرناک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

دکمه بازگشت به بالا