;
سرگرمی

اگه قدرت تشخیصت خوبه میتونی در 7 ثانیه فردی که از آینده اومده رو شناسایی کنی؟

آزمون هوش تصویری فردی از آینده: در تصویر آزمون هوش تصویری فردی از آینده ما سه فرد متفاوت را با لباس ها و تیپ های عجیب و غریبی مشاهده می کنیم،یکی از این افراد در واقع از آینده آمده است و ظاهرش در زمان خودش عادی می باشد.

آیا با توجه به تصویر  و نشانه هایی که در آن موجود است میتوانید فردی که از آینده به این زمان رو آماده است در 7 ثانیه شناسایی کنید و نشان دهید که از قدرت تشخیص خوبی برخوردارید؟

جالبه ببینید: چیستان: چه اختراعی به شما اجازه می دهد آن طرف دیوار را نگاه کنید؟

تصویر آزمون هوش تصویری فردی از آینده

آزمون هوش تصویری فردی از آینده 1

.

.

.

سوال هوش تصویری امروز از جمله معماهای تصویری است که ذهن شما را حسابی درگبر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردا باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. اگر کمی دقت کنید با یک نشانه می توانید این معمای تصویری را حل کنید. در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری فردی از آینده

شاید بعضی ها فرد سمت راستی را به عنوان کسی که از آینده آمده است معرفی کنند و دلیلشان هم وجود خالکوبی های عجیب بر روی بدن وی می باشد ولی این نمیتواند دلیل انع کننده ای باشد،زن وسطی هم در یک نمایشگاه مد لباس شرکت کرده و لباس عجیب وی به خاطر همین می باشد.اگر به پسر سمت چپی دقت کنید متوجه میشوید که وی بالاتر از سطح زمین در حال پرواز می باشد و دلیل اینکه وی میتواند چنین کاری کند کتونی های وی می باشد و در حال حاظر چنین تکنولوزی وجود ندارد و دو فرد دیگر هم با تعجب به وی نگاه می کنند،پس وی فردی است که از آینده آمده است.

آزمون هوش تصویری فردی از آینده 2

آیا آزمون هوش تصویری فردی از آینده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا