;
تازه هاعلم و فناوری

وسایل کنترل استرس که فقط در سرزمین آفتاب تابان پیدا می کنید!

وسایل کنترل استرس: استرس همه جا وجود دارد – در محل کار، مدرسه، خانه – اما با ابزارهای مناسب، مدیریت برخی از فشارهای زندگی روزمره می تواند آسان باشد. از کشوری که به‌خاطر ساعات کار طولانی، مدارس شلوغ و آپارتمان‌های کوچک معروف است، وسایل کنترل استرس برای کاهش استرس به شما کمک می‌کند تا استراحت و آرامش روزانه خود را داشته باشید.

گلدان های فریاد ژاپنی

وسایل کنترل استرس1
گلدان های فریاد ژاپنی

وسایل کنترل استرس: گاهی اوقات شما فقط باید احساسات فروخورده خود را آزاد کنید – در حالت ایده آل، بدون ترساندن همسایگان یا همکاران همسایه خود. این گلدان های فریاد ژاپنی می توانند با ایجاد یک مانع “ضد صدا” بین تاک های آوازی شما و دنیای بیرون، خشم، ناامیدی و هیجان شما را تسکین دهند. این صدا خفه کن ها که به عنوان راه حلی برای کاهش استرس برای شهرهای شلوغ ژاپن و آپارتمان های دیوار نازک طراحی شده اند، ادعا می شود که به طرز جادویی شدیدترین فریادهای شما را به نرم ترین سخنرانی تبدیل می کنند. فرقی نمی‌کند گلدان کلاسیک «سفالی» را انتخاب کنید یا نسخه سرامیکی کمی شیک‌تر را انتخاب کنید، مطمئناً معنای کاملاً جدیدی را برای عبارت «احساسات خود را تقویت کنید» تجربه خواهید کرد.

توپ های استرس کائو مارو

وسایل کنترل استرس2
توپ های استرس کائو مارو

وسایل کنترل استرس:  توپهای استرس محبوب کائو مارو (یا “صورت گرد”) نه تنها یک داروی درمانی برای دست ها بلکه برای روح نیز هستند. مواد بادوام و اسفنجی آنها به شما کمک می کند تا بارها و بارها تمام تنش خود را از بین ببرید. اما چیزی که واقعاً کائو مارو را از سایر توپ‌های استرس متمایز می‌کند، حالات صورت اغراق‌آمیز آن‌ها است که با له کردن، له کردن، له کردن و فشردن آن‌ها به طرز خنده‌داری تغییر شکل می‌دهند. هر کدام را که ترجیح می دهید – ترکیب اصلی (با نام های جذاب Ni، Poo، Ge، و Ho) که در رنگ های سفید یا قهوه ای موجود است، گروه به روز شده در رنگ های پاستلی، یا سه گانه سبزی شاداب (بادمجان، گوجه فرنگی و فلفل سبز) – احتمالاً در نهایت خنده خواهید داشت و هیچ درمانی بهتر از آن برای استرس وجود ندارد!

قارچ استرس

وسایل کنترل استرس3
قارچ استرس

وسایل کنترل استرس: هنگامی که مغزتان احساس می‌کند که دچار خفگی می‌شود، فضایی را برای این «شوم‌های تنش‌زدایی» باز کنید. برخلاف توپ‌های فشاری معمولی، این قارچ‌های استرسی انعطاف‌پذیر به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که کشیده شوند، بپیچند و کوبیده شوند و می‌توانند حس رضایت بخشی را در برابر سطوح سخت ایجاد کنند. با انتخاب چندین گونه قارچ، می توانید قارچ مناسبی را برای کاهش استرس خود انتخاب کنید. فقط مراقب باشید که آن را در کجا رها می کنید – دقیقاً مانند نمایشگاه های غذای واقع گرایانه ژاپن، قارچ تقلبی شما ممکن است در یک نگاه با یک نمونه واقعی اشتباه گرفته شود!

نمک های حمام ژاپنی ممتاز

وسایل کنترل استرس5
نمک های حمام ژاپنی ممتاز

وسایل کنترل استرس:  هر بسته چوبی این نمک حمام ممتاز ژاپنی دارای رایحه دودی از سرو ژاپنی است که به طرز شگفت انگیزی با رایحه بابونه، گل رز، اسطوخودوس، شکوفه های گیلاس، مرکبات یوزو یا چای سبز تکمیل می شود. پس از بین بردن استرس خود، حتماً به دنبال پیامی نشاط آور درون جعبه سرو باشید که اطمینان حاصل می کند که زمان حمام شما از ابتدا تا انتها با مثبت بودن خالص پر شده است.

 کلید بند حباب بی پایان

وسایل کنترل استرس4
 کلید بند حباب بی پایان

وسایل کنترل استرس: چیزی در مورد پوشش حباب دار وجود دارد که ما را مجذوب خود می کند. شاید این “پاپ” باارزش هنگام ترکیدن هر حباب باشد، یا حرکت تکراری است که ما را در حالت خلسه نگه می دارد تا زمانی که کل صفحه پاک شود. جذابیت جهانی حباب بند هرچه باشد، اعتیاد ناشی از ترکاندن کلید بند حباب بی پایان کاهش دهنده استرس است. با هشت حباب لاستیکی که بافت حباب‌دار واقعی را تقلید می‌کنند، صدای غافلگیرکننده‌ در هر فشار بسیار جذاب است و به اندازه‌ای کوچک که در جیب شما قرار می‌گیرد! با هر بار ترکاندن حباب استرس شما کم و کمتر خواهد شد! حباب هایی که تمام نمی شوند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا