;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

راهکارهای رفع طبیعی سلولیت:آیا می توان بدون عمل سلولیت را از بین برد؟

رفع طبیعی سلولیت: این یک واقعیت اجتناب ناپذیر است: سلولیت مشکلی است که بسیاری از خانم ها را نگران می کند، چه لاغر باشند و چه با اضافه وزن. این مشکل به دلیل رسوب سلول های چربی مستقیماً زیر پوست ایجاد می شود. آنها به شکل متورم و چروکیده یا پوست پرتقالی در ران ها، شکم و باسن ظاهر می شوند. این موضوع می تواند بر روح و روان شما تاثیر منفی بگذارد.

قبل از هر چیز باید بدانید که این مسئله طبیعی است و زنان بیش از مردان درگیر آن می شوند؛ دلیلش هم روشن است، بافت بدنی زن نرم تر است و همچنین به دلیل بارداری یا گذشت زمان، پیدا کردن مقداری سلولیت در بدن طبیعی است. حتی بی نقص ترین مدل ها و بازیگران هم در بدن خود ترک و سلولیت دارند. پس پیش از آن که از وجود آن ناراحت شوید،مطمئن باشید که نه خطرناک است نه غیر طبیعی!

حتما امتحان کنید: خط چشم طبیعی در منزل بسازید، نتیجه واقعا جذاب و هیجان انگیز است!

اما شاید دلتان بخواهد که بدنتان صاف تر باشد و یا به دلایلی احساس می کنید میزان سلولیت ها زیاد هستتد و می خواهید پوست بدنتان سفت و صاف باشد. ورزش نقش بسیار مهمی برای جلوگیری و کاهش سلولیت ایفا می کند. علاوه بر آن روش های ساده ای هستند که با تبدیل کردن آن ها به یک روتین، می توانید مشکل سلولیت تان را به صورت همیشگی حل کنید. پس با این بخش از مد و زیبایی در وب سایت گفتنی همراه باشید.

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید

در واقع نمی توان برای همیشه و تنها در یک هفته از شر سلولیت خلاص شد، به خصوص که 3 نوع سلولیت وجود دارد که به روش های مختلف درمان می شوند و چندین هفته یا حتی ماه ها طول می کشد تا متوجه تفاوت شوید. با این سه نوع و نحوه خلاص شدن از شر آنها آشنا شوید:

همچنین بخوانید: چاق کردن صورت: صورت شاداب و پر با روش های طبیعی

رفع طبیعی سلولیت

انواع سلولیت:

1- سلولیت نرم

معمولاً در جاهایی که چربی انباشته می شود، به ویژه در ران ها، باسن و بازوها ظاهر می شود. این مشکل با افزایش سن و وزن بدتر می‌شود، به خصوص اگر ورزش نکنید و روی رشد عضلات کار نکنید. معمولاً در زنان بین 30 تا 40 سال مبتلا می شود و پوست به صورت اسفنجی نرم پر از شکاف های کوچک اما بدون هیچ احساس درد ظاهر می شود. این نوع سلولیت در لایه سطحی پوست دور از ماهیچه ها ایجاد می شود، به این معنی که پوست شما با هر حرکت شما حرکت می کند.

چگونه سلولیت نرم را از بین ببریم؟

  •  با پیروی از یک رژیم غذایی غنی از پروتئین که بر پایه تخم مرغ، گوشت، مرغ، ماهی و آجیل است، به آرامی و به روشی سالم وزن کم کنید.
  • ورزش و تقویت عضلات به طور دائم و بدون وقفه ضروری است. به عنوان مثال پرش روی طناب که به عنوان اولین تمرین موثر در چربی سوزی و رفع سلولیت طبقه بندی شد و همچنین می توانید به دویدن یا دوچرخه سواری متوسل شوید.
  •  کرم های سلولیت نیز باید با ماساژ به صورت دورانی برای تحریک گردش خون استفاده شود.

توجه: این کرم ها این مشکل را به طور کامل از بین نمی برند، زیرا ثابت شده است که ظاهر سلولیت را تا حد زیادی کاهش می دهند، اما آن را برای همیشه از بین نمی برند. در صورت استفاده از این محصولات همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش، تفاوت و بهبود را در مبارزه با سلولیت احساس خواهید کرد.

2- سلولیت سخت

معمولا در ناحیه کمر و ران ها ظاهر می شود و زنان جوان و دختران نوجوان از آن رنج می برند. ارتباط مستقیمی با اضافه وزن ندارد، زیرا زنان لاغر نیز ممکن است از آن رنج ببرند. پوست مانند پوست پرتقال است. این نوع سلولیت بسیار نزدیک به ماهیچه هاست که باعث سفت شدن پوست شما می شود و هرچه حرکت می کنید تکان نمی خورد.

چگونه سلولیت سخت را از بین ببریم؟

  • درمان سلولیت زودهنگام با مراجعه به متخصص برای انجام تزریقات خاص و یا انجام درمانی که او برای شما مشخص می کند ضروری است. در میان این درمان‌ها، روشی به نام تکنیک حجامت وجود دارد که از شر سلولیت و چربی‌های گیر کرده زیر پوستتان که زیبایی پاهایتان را مخدوش می‌کند خلاص شوید. این روش ابتکاری، نواحی سلولیت را با فنجان های شیشه ای معمولی یا آنهایی که از سیلیکون ساخته شده اند، ماساژ می دهد. البته با این روش در عرض 7 روز از شر سلولیت خلاص نمی شوید، زیرا باید هفته ای یک بار این کار را انجام دهید، یعنی چندین ماه زمان نیاز دارید تا متوجه تفاوت شوید.
  •  همچنین می توانید دو بار در روز از کرم های مخصوص استفاده کنید (همانطور که در بالا ذکر شد).
  •  آب فراوان بنوشید.

از بین بردن طبیعی سلولیت

3- سلولیت آبکی

این نوع سلولیت کمتر شایع است اما در درمان نسبت به دو نوع قبلی مقاوم تر است. این به دلیل احتباس مایعات در بدن، به ویژه در زیر پوست ایجاد می شود که بر گردش خون و روند چربی سوزی تأثیر منفی می گذارد. بنابراین سلول های چربی در زیر پوست جمع می شوند و در نتیجه باعث ایجاد سلولیت می شوند. این نوع سلولیت عمدتاً پاها و ران ها را درگیر می کند و پوست را مانند خمیر ترک می کند، همچنین ممکن است باعث تورم پاها و نشان دادن رگ های خونی شود.

چگونه سلولیت آبکی را از بین ببریم؟

  •  انجام ورزش های آسان مانند پیاده روی، دوچرخه سواری یا شنا.
  •  از مصرف غذاهایی که باعث افزایش احتباس آب در بدن می شود، مانند فست فودهای پر نمک و نوشابه خودداری کنید.
  •  ناحیه ای که دچار سلولیت هستید را با کرم های مخصوص ماساژ دهید.
  •  چای سبز زیاد بنوشید که بدن را از شر مایعات اضافی خلاص می کند.

در مورد جراحی پلاستیک و لیپوساکشن، درست است که ممکن است در سال های اولیه به طور نسبی و بلافاصله مشکل سلولیت را کاهش دهد، اما حفظ این نتیجه مستلزم یک الگوی غذایی سالم و روال ورزشی دائمی است. با علم به اینکه متخصصان زیبایی ترجیح می دهند جز در موارد چاقی به این عمل ها متوسل نشوند. یعنی حتی در این مورد هم باید تلاش بیشتری کنید تا این رسوبات چربی دوباره ظاهر نشوند.
با توجه به مواد طبیعی، آنها واقعا به درمان سلولیت کمک می کنند، اما در عرض یک هفته از شر این مشکل خلاص نمی شوند، زیرا باید دستور العمل ها را به طور دائم و هفته ها به کار ببرید. در عرض یک هفته، ممکن است متوجه شوید که رسوبات چربی کاهش یافته است، اما به طور کامل از بین نخواهند رفت. از جمله این مواد طبیعی که به کاهش سلولیت در یک هفته و عدم رفع دائمی آن در این مدت کمک می کنند عبارتند از: سرکه سیب، قهوه و خاک رس سبز.

رفع طبیعی سلولیت-مواد طبیعی که به کاهش سلولیت کمک می کنند

1- سرکه سیب به کاهش سلولیت کمک می کند

رفع طبیعی سلولیت- سرکه سیب

این ماده طبیعی به مرطوب شدن پوست و افزایش جریان خون کمک می کند که منجر به کاهش شدت ظاهر سلولیت می شود و در عرض یک هفته متوجه تفاوت خواهید شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و نصف فنجان آب گرم به آن اضافه کنید. سپس ناحیه مورد نظر را با این مخلوط به مدت 10 دقیقه و به مدت 7 روز ماساژ دهید.

2- قهوه به کاهش سلولیت کمک می کند

رفع طبیعی سلولیت- قهوه

قهوه با حل کردن چربی به درمان سلولیت مزاحم و بازگرداندن زیبایی پوست شما کمک می کند و این مسئله منجر به کاهش ظاهر آن می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با دو قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و دانه های قهوه مخلوط کنید. نواحی سلولیت را با این مخلوط ماساژ دهید و بعد از یک هفته متوجه تفاوت خواهید شد. طرز تهیه این دستور را در خانه ببینید.

3- خاک رس سبز به کاهش سلولیت کمک می کند

خاک رس سبز برای کاهش سلولیت

خاک رس سبز توانایی تحریک گردش خون و لنف، حذف سلول های مرده پوست و جذب ناخالصی ها و چربی ها را دارد. این ماده در کاهش ظاهر سلولیت بسیار موثر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نصف فنجان خاک رس سبز را با دو فنجان آب لیمو و یک قاشق عسل مخلوط کنید سپس نصف فنجان آب داغ اضافه کنید. مخلوط را خوب هم بزنید تا به صورت خمیر درآید سپس آن را در ناحیه مورد نظر ماساژ دهید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند سپس بدن خود را با آب ولرم بشویید.

لینک های مرتبط:

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

12 ترفند ساده که به شما کمک می کند سالم و بدون زحمت زیبا به نظر برسید

رفع سیاهی دور چشم با استفاده از ویتامین E

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا