;
فرهنگ و هنرهنرمندان

توالت های شیشه ای ژاپن برای رعایت بهداشت، آیا حاضری از این توالت ها استفاده کنی؟ عکس ها جالبن

توالت های شیشه ای ژاپن: چرا ژاپن در خیابان های شهر توالت های شیشه ای شفاف ساخته است؟ ژاپن بین همه کشورها یکی از غیرمعمول ترین و اسرارآمیزترین کشورهای جهان و از نظر فن آوری های مختلف پیشرفته ترین کشورها است. البته مردم ژاپن مدرن، علی رغم فرهنگ و سنت های منحصر به فردشان، همگام با زمان هستند و گاهی اوقات خیلی جلوتر از این زمان هستند و این به خوبی در نوآوری های فن آوری آنها منعکس شده است.

توالت های شیشه ای ژاپنی 4

این واقعیت که در این کشور شما می توانید در دستگاه های تل وان نصب شده در خیابان ها ، همه چیز ، از مواد غذایی تا لباس های زیر خریداری کنید ، دیگر جای تعجب ندارد.

مردم اینجا همه معتاد به کار هستند، بنابراین چرت زدن در غیر معمول ترین مکان که چنین فرصتی وجود دارد ، در این کشور یک امر عادی تلقی می شود. به علاوه ، ترک محل کار زودتر از مدیر بی عدالتی آشکار و حداقل نقض نظم و انضباط کاربه حساب می آید.

برای شهروندان ما، آموزش، پرورش و شیوه زندگی این مردم کاملاً مشخص نیست و بعضاً غیرقابل قبول است. جالب ترین چیز این است که درک آنها از جهان پیرامون و آنچه ایجاد می کنند در بسیاری از کشورها عجیب است.

پیشنهاد میشه ببینید: فصل دوم سریال آوای باران و نقش جدید الهام چرخنده!

یکی از این اختراعات توالت های شیشه ای ژاپن (توالت های عمومی با دیوارهای شفاف) است که در پارک های توکیو نصب شده است. شاید آن را به عنوان یک شوخی تلقی کنید ، اما آنها واقعاً وجود دارند. با این حال ، همه چیز بهمان سادگی که فکر می کنید ، نیست.

توالت های شیشه ای ژاپنی 2

این طرح به گونه ای طراحی و ساخته شده است که نه تنها در موقعیت های خاص برای همه قابل دیدن باشد ، بلکه به طور کلی برای افراد اطراف نیز مفید است.

توالت های شیشه ای ژاپنی 3

یوارهای توالت عمومی شفاف تا زمانی که مراجعه کننده وارد نشده و در را با یک کلید نمی بندد شفاف باقی می مانند. پس از آن ، اتوماسیون شروع می شود و شیشه مات می شود. از خیابان دیدن چیزی پشت شیشه غیرممکن است.

عصرها و شب ها چراغ های چند رنگ روشن می شوند. بنابراین ، توالت عمومی شفاف به منبع اضافی روشنایی خیابان تبدیل می شوند.

توالت های شیشه ای ژاپنی

اگر خوب فکر کنید، ایده توالت های شیشه ای ژاپن واقعاً شایسته توجه است، اما این سوال مطرح می شود که افراد با ذهنیت ما چگونه در برابر آن واکنش نشان می دهند.تخیلات ساکنان سرزمین طلوع خورشید محدودیتی ندارد. چندی پیش ژاپنی ها خانه هایی پیش ساخته با فوم با ۶۰ سال ضمانت ساختند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا