;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

رنگ سال 2024 انتخاب شد؛ سال ۱۴۰۳ چه رنگی مد میشه؟

رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟ سال ۱۴۰۳ چه رنگی بپوشم؟ چه رنگهایی باهاش ست میشه؟
با رنگ سال ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خوبی در رابطه با این موضوع که در سال ۱۴۰۳ چه رنگی بپوشم و این رنگ با چه رنگهایی ست می شود کسب خواهید کرد.

رنگ رسمی سال 2024 توسط کارشناسان کمپانی WGSN یا worth global style network و Coloro در ماه سپتامبر 2023 اعلام شد. این آژانس پیش‌بینی روند مصرف‌ کننده و طراحی، تأثیرات مختلفی را در دنیای رنگ و طراحی، از جمله مد، فرهنگ، هنر و روندهای جهانی در هنگام انتخاب رنگ سال خود که بر فضای مصرف‌کننده تسلط خواهد یافت، در نظر می‌ گیرد و سپس بهترین رنگ را معرفی می کند.

رنگ سال7

رنگ Apricot Crush (Coloro 024-65-27) یا هلویی، رنگ انتخاب شده برای سال 2024 است که تعادلی بین زرد و قرمز در طیف مرئی ایجاد می کند و حس درخشندگی و گرم شدن را به ارمغان می آورد. WGSN اشاره می‌ کند که این رنگ به دلیل ویژگی‌ های «ترمیم‌ کننده، طراوت‌ بخش و پرانرژی» که دارد انتخاب شده است و برای جهانی در جستجوی «آرامش و خوش‌بینی» مناسب است.

در ادامه مد و زیبایی مجله گفتنی با رنگ سال ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خوبی در رابطه با این موضوع که در سال ۱۴۰۳ چه رنگی بپوشم و این رنگ با چه رنگهایی باهاش ست می شود کسب خواهید کرد.

رنگ سال1

رنگ سال 2024 از نظر worth global style network

کمپانی WGSN با همکاری Coloro – The Color Code، رنگ هلویی یا Apricot Crush که رنگی ترمیم‌ کننده، طراوت‌ بخش و پرانرژی است را برای سال 2024 معرفی کرده است. این رنگ برای سالی که با طیف وسیعی از احساسات و ناراحتی در مورد آینده دست و پنجه نرم می‌ کنیم، عالی است.

این رنگ زیبا و گرم، به راحتی با مواد خنثی جفت می شود و برای منسوجات، شیشه، حمام و محصولات اتاق خواب مناسب خواهد بود. جنبه بازیگوشی این رنگ نیز برای محصولات زیبایی شادی آور، عطر، مراقبت از پوست و رنگ مو نیز ارتباط خواهد داشت.

رنگ سال 2024 یعنی Apricot Crush یک رنگ همه کاره است و برای لباس های رسمی، لباس های راحتی، لباس های کار و لباس های بیرونی عالی خواهد بود. همچنین ویژگی‌های ترمیمی این رنگ برای محصولات فناوری مبتنی بر سلامت و تندرستی نیز مرتبط است.

رنگ سال2

رنگ سال 2024

“پرورش یک ذهنیت امیدوارانه و مثبت، به یک مکانیسم مقابله ای قدرتمند برای مصرف کنندگان تبدیل شده است. مراقبت، ارتباط و اجتماع زیربنای رنگ سال 2024 است، که یادآور ارزش غذایی پرتقال و زردآلو است که سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها هستند.”

وقتی نوبت به مد و فشن می‌ رسد، رنگ هلویی یا Apricot Crush، از مرزها فراتر می‌ رود تا در بین جنسیت‌ ها و نسل‌ هایی که به دنبال گزینه هایی برای برآورده کردن میل خود برای تازگی و ابراز وجود هستند، جذاب باشد. این رنگ تشابه زیادی با رنگ صورتی – هلویی، خرمالو و انبه دارد و آن را به سایه ای همه کاره تبدیل می کند که برای تمام طول سال مناسب خواهد بود.

رنگ سال3

رنگ سال 2024 و سال 1403 با چه رنگهایی باهاش ست میشه؟

رنگ سال 2024 به گونه‌ای است که می‌توانید آن را با رنگهای بسیار زیادی ست کنید و یک ترکیب رنگ جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. در ادامه برخی از بهترین رنگهایی که با رنگ سال 2024 و 1403 ست می شوند را معرفی کردیم:

ست کردن رنگ سال 2024 با سایه های مختلف رنگ نارنجی و سبز می تواند تعادل بصری زیبایی ایجاد کند که به نظر می رسد چشم نواز و زیباست. علاوه بر این، ترکیب رنگ هلویی با رنگ سبز نیز جذابیت ویژه ای داشته و حس بازیگوشی را اضافه می کند.

رنگ هلویی، یکی از تناژهای رنگ نارنجی است که ظاهری جسورانه و جذاب دارد و در کنار تناژهای مختلف رنگ آبی، ترکیبی پرانرژی و خیره کننده ایجاد می کند و می توانید از این ترکیب رنگ برای انواع لباس های رسمی و راحتی خود استفاده کنید.

رنگ سال6

اگر می خواهید یک ترکیب رنگ ظریف و در عین حال جذاب با رنگ هلویی داشته باشید، پیشنهاد می شود این رنگ را در کنار رنگهای پاستلی مورد استفاده قرار دهید و مطمئن باشید که بهترین ترکیب را خواهید داشت.

رنگهایی با رنگدانه های عمیق تر مانند رنگ های نارنجی، بنفش و قرمز سوخته، از جمله رنگهای چشم نواز، بازیگوش و مرموز هستند که در کنار رنگ هلویی یا رنگ سال 2024، ظاهری جسورانه، رسا و جذاب خواهند داشت.

رنگ سال4

رنگ‌های ژلاتویی، رنگهای ظریفی هستند که در دسته بندی رنگ‌های پاستلی قرار دارند اما دارای رنگ‌ بیشتری هستند و ترکیب آن با رنگ هلویی، درخشندگی و زیبایی بسیار زیادی را به همراه دارد.

رنگ هلویی را با رنگهایی مانند سبز فیروزه ای، آووکادو، نارنجی سوخته، آبی مات و قهوه ای ست کنید تا ظاهری زنانه، حسی و ظریف داشته باشید. در واقع این ترکیب رنگها یک جهت جسورانه و پرانرژی تنظیم می کنند که باعث می شود استایل متفاوت و زیبایی داشته باشید.

رنگ سال5

رنگ سال 2024 در فضاهای داخلی و دکوراسیون

رنگ سال9

رنگ سال8

رنگ انتخاب شده برای سال 2024، یعنی رنگ Apricot Crush، نه تنها بر مد و فشن تأثیر می گذارد، بلکه در سایر دسته ها از جمله فضای داخلی، خانه، سلامتی، محصولات زیبایی، عطر، مراقبت از پوست، محصولات فناوری نیز دیده می شود. نظر شما در مورد رنگ انتخاب شده برای سال 2024 چیست؟ آیا این یک انتخاب غافلگیر کننده است یا رنگ مورد انتظاری بود؟

مطالب جالب پیشنهادی:

ترمیم پوست صورت با فیشیال پاییزه که تعجب می کنید!

ترسناک ترین آرایش های هالووین که دختران و پسران امتحان کردند

تتوهای اعضای گروه بی تی اس که طرفداران را شگفت زده کرده!

اگر بینی عقابی دارید خوش بحالتان حتما بخوانید!

آرایش عجیب در ایران؛ ترند دهه 80 و پلنگ های دیروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =

دکمه بازگشت به بالا