;
سرگرمی

خبر خوش به طرفداران بازی Devil May Cry + معرفی نسخه موبایلی حیرت انگیز

نسخه موبایلی Devil May Cry: از زمان معرفی پلی استیشن 2، فرنچایز دوست داشتنی Devil May Cry یا به فارسی، شیطان هم می گرید، پا به عرصه بازی های کامپیوتری گذاشت و توانست طرفداران زیادی را برای خودش دست و پا کند، ترکیب ژن بازی های ژاپنی با غول آخرهای خاص  توانست یک بازی فوق العاده به دنیای بازی های کامپیوتری ارائه دهد، امروز در بخش سرگرمی مجله گفتنی آمده ایم تا نسخه موبایلی این بازی خاطره انگیز را برایتان معرفی کنیم که به تازگی از سمت ناشر در دسترس قرار گرفته است.

در این بازی موبایلی شما باید به اینترنت متصل باشید و متاسفانه امکان اجرای آفلاین بازی وجود ندارد و همچنین با پرداخت درون برنامه ای می توانید برای ارتقا قدرت های خود اقدام کنید و بتوانید مراحل و غول ها را راحتتر شکست دهید و به اصطلاح کیف کنید و زجر نکشید!

گرفیک نسخه موبایلی Devil May Cry

نسخه موبایلی Devil May Cry 2

به نقل از زومجی، بازی اندروید و آیفون Devil May Cry: Peak of Combat از لحاظ گرافیکی، واقعا در سطح ویژه‌ای قرار دارد. زیرا بازی درکنار گرافیک چشم نواز و محیط‌های زیبا، بسیار بهینه است و در همین نسخه‌های ابتدایی نیز از ۱۲۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی مهم این است که برای اجرای بازی در حداکثر نرخ فریم و بالاترین تنظیمات گرافیکی، تنها به یک موبایل میان‌رده نیاز داریم تا با کمترین لگ ممکن، به تجربه‌ی بازی بپردازیم. البته با بالا رفتن دما گوشی، ممکن است بازی با افت فریم روبه‌رو شود که در این صورت بهتر است تا جزئیات گرافیکی را برای پایداری FPS در تجربه‌های طولانی مدت‌، کاهش دهیم.

در زمینه‌ی گیم‌پلی هم باید گفت که بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat به خوبی توانسته است تا وضعیت ایده‌آلی را از لحاظ همگام سازی سیستم کنترل با شرایط موبایل به وجود آورد. به‌گونه‌ای که اگر تجربه‌ی یکی از نسخه‌های کنسولی دویل می کرای را داشته باشید، احتمالا از گیم‌پلی بازی Devil May Cry: Peak of Combat نیز لذت زیادی خواهید برد. به‌خصوص اجرای کامبو‌های مختلف، عالی طراحی شده‌اند و همان حس و حال جذابی را که می‌توان از یک بازی دویل می کرای انتظار داشت را منتقل می‌کنند.

گیم پلی و روند بازی

نسخه موبایلی Devil May Cry 1

همان‌طور که گفته شد، بازی Devil May Cry: Peak of Combat بسیار به نسخه‌های اصلی شباهت دارد. از همین‌رو باید گفت که با یک بازی هک اند اسلش بسیار‌ سرگرم کننده روبه‌رو هستیم که در‌ هر مرحله قرار است تا شما را در مقابل انبوهی از موجودات اهریمنی و باس‌های قدرمند قرار دهد. همچنین کاراکتر‌های مشهور این مجموعه مانند Dante ،Lady ،Vergil ،Nero و چند شخصیت دوست داشتنی دیگر نیز در بازی حضور دارند.

بخش کمپین بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat نیز به‌صورت فصلی و مرحله‌ای دنبال می‌شود. در هر فصل بازیکن علاوه‌بر پیش بردن روند داستان، باید سعی کند تا دشمنان متنوعی را در سطوح مختلف شکست دهد. همچنین باس‌های قدرنمندی هم در بازی وجود دارند که نبرد با هرکدام، می‌تواند تا حدودی مهارت‌های شما را به چالش بکشد.

به‌طور کلی نسخه‌ی موبایل بازی دویل می کرای، درکنار گرافیک بالایی که ارائه می‌کند، برای انواع موبایل‌ها به‌ویژه، گوشی‌های میان‌رده بهینه کار شده است و به‌عنوان یک بازی هک اند اسلش در موبایل، تجربه‌ی بسیار مفرح و سرگرم کننده‌ای را خلق می‌کند. بنابراین اگر به بازی‌های هک اند اسلش یا مجموعه‌ی دویل می کرای علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Devil May Cry: Peak of Combat را در موبایل از دست ندهید.

 

این مطالب هم جالبه:

بازگشت شکوهمندانه بازی شاهزاده ایرانی بعد از 15 سال + عکس های جذاب

بهترین نسخه بازی تکن به ترتیب کدامند + مقایسه تکن 1 تا 7

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. اون وقتی ک من دهه شصتی دویل می کرای ۱و۲ بازی میکردم رو وری هارد تمام کردم کجا بودین😀لامصب ۳بد نبود ۴هم رو pc عالی بود خیلی .دیگه ۵ ننازم سیستم من ک نکشید.فقط بگم اگر ۱و۲ این بازی اون حرکات نمایشی ک داشت با دایره میزدیم رو تو سری جدیدش استفاده میکردن اون سبک خیلی خفن میشد.چرا اصلا ۱و۲ ریمستر نمیکنن

  2. خیلی وقته اومده رو گوشی من خودم بازی میکنم عالیه میتونم بگم بهترین بازی که بازی کردم ارزش دانلود کردن داره ولی باید اینترنت و وی پی ان داشته باشید حجمش سه گیگه ولی شاهکار واقعا شاهکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا