;
سرگرمی

تست نگرش عشقی می گوید نگرش شما به عشق چگونه است؟

امروز با یکی دیگر از جذاب ترین تست های روانشناسی همراه شما هستیم. وب سایت گفتنی همچنین در دسته بندی سرگرمی خود، تست های جالی دیگری دارد که می توانید مشاهده کنید.

تست نگرش عشقی از آن دسته تست هایی است که با ناخودآگاه شما سر و کار دارد. نیروی ناخودآگاه موجب می شود که هر کدام از ما نگرش متفاوتی نسبت به موضوعات داشته باشیم و حتی شخصیت هایمان متفاوت باشد.

در این تصویر باید اولین چیزی که می بینید را بگویید. اولین چیزی که رویت می کنید ناشی از همان ناخودآگاه شماست. ضمیر ناخودآگاه هر کس بخشی از این تصویر را در وهله اول می بیند. چه دیدید؟ این آزمون چیزهای زیادی راجع به شما خواهد گفت!

از دست نده: تست بینایی قورباغه: اگر قورباغه ای را در این تصویر دیدید، چشم شاهین دارید!

چه چیزی را اول دیدی؟

تست نگرش عشقی

 

تست نگرش عشقی: اگر ابتدا صورت مرد را در درخت دیدید

تست نگرش عشقی: بسیار هنرمند و خلاق هستید و زندگی شما سراسر ماجراجویی دائمی است. هر روز باید چیز جدیدی به ارمغان بیاورد، و شاید حتی یک عشق جدید نیز. یک نگرش نیمه خالی قطعا برای شما مناسب نیست، در واقع برای شما همیشه پر و حتی لبریز است. ممکن است پر از هوا باشد، اما همیشه یک چیز سرگرم کننده وجود دارد.

شخصیت : شما چنان شخصیت حبابی دارید که به همه اطرافیانتان انرژی می دهد.
رابطه : شما فکر می کنید که واقعاً برای یک رابطه جدی آماده نیستید، اما یک روز با آن شخص بسیار خاص ملاقات خواهید کرد و فراموش می کنید که آماده نیستید.

آرمی های ایرانی بخوانید: تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس (BTS): 5 نفر آنها درونگرا هستند!

تست نگرش عشقی- عکس 1

 

تست نگرش عشقی: اگر اول چهره زن را دیدی

تست نگرش عشقی: مادری و مهربانی جهان توست. شما همیشه به افرادی فکر می کنید که برای شما مهم هستند و از مراقبت از آنها لذت می برید. شما در هر زمانی آماده کمک به هر کسی هستید و همه دوستانتان می دانند که به معنای واقعی کلمه فقط یک تماس تلفنی با شما فاصله دارد.

شخصیت : شما فوق‌العاده خونگرم و دوست داشتنی هستید و برای همه اطرافیانتان جایی در قلب خود دارید.
رابطه : پرورش، پیچیدگی و تعادل از ویژگی های رابطه هستند که برای شما مهم هستند.

تست نگرش عشقی- عکس 2

تست نگرش عشقی: اگر ابتدا صورت کودک را دیدید

تست نگرش عشقی: دوست دارید از شما مراقبت شود. در زندگی عاشقانه دوست ندارید اولین قدم یا حتی قدم دوم را بردارید. زندگی عاشقانه شما باید پایه ای از صداقت، معنویت و هماهنگی داشته باشد. شما بسیار ساکت هستید و دوست ندارید تصمیمات بزرگ بگیرید.

شخصیت : زیبایی، فداکاری و وفاداری ویژگی های اصلی شما هستند.
رابطه : شما وفادار و متعهد هستید تا زمانی که مجبور به تصمیم گیری نباشید.

تست نگرش عشقی- عکس 3

تست نگرش عشقی: اگر ابتدا یک چهره در آب دیدید

تست نگرش عشقی: آزادی همان چیزی است که در زندگی عاشقانه خود می خواهید. شما بدون زحمت و با تمام وجود زندگی خود را می گذرانید، دوستان بسیار آسانی پیدا می کنید و به احساسات عمیق اعتقاد ندارید. شما انتخاب می کنید که در لحظه زندگی کنید و اصلا نگران فردا نباشید. شما از نگرانی در مورد چیزها امتناع می کنید. زندگی برای شما عالی است، مهم نیست که چه باشد.

شخصیت : شما بسیار راحت هستید، اما برخی افراد ممکن است فکر کنند که شما کمی سطحی هستید.
رابطه : هیچ تعهدی نمی‌خواهید و ترجیح می‌دهید دوستان زیادی داشته باشید، اما نمی‌خواهید اجازه دهید کسی خیلی نزدیک شود.

تست نگرش عشقی- عکس 4

تست نگرش عشقی: اگر ابتدا هیکل یک زن را ببینید

تست نگرش عشقی: دوست دارید در مرکز توجه باشید . شما باهوش هستید و وقتی مردم عقل شما را می بینند قدردانی می کنید، اما اگر به ظاهر بیرونی شما توجه کنند نیز برایتان مهم نیست. شما یک پروانه اجتماعی هستید و همیشه خنده را به ارمغان می آورید. مردم دوست دارند در کنار شما باشند، اما گاهی اوقات ممکن است کمی نسبت به توانایی شما در ارائه ایده های عالی حسادت کنند.

شخصیت : شما عاشق تفریح ​​هستید و زندگی برای شما همین است. مطلقاً هیچ چیز نمی تواند شما را ناراحت کند یا باعث ناراحتی شما شود.
رابطه : در اعماق درون شما کمی از روابط جدی و تعهد می ترسید. به همین دلیل است که شما دوری از عشق را انتخاب می کنید.

تست نگرش عشقی- عکس 5

اگه ازین تست خوشتون اومد برای دوستانتان هم بفرستید.

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست نگرش عشقی: تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا