;
فرهنگ و هنرهنرمندان

علت طلاق بهاره رهنما: بیش از اندازه جذابم!+ بیوگرافی و تصاویر جدید

علت طلاق بهاره رهنما: او در چند سال اخیر جزو بازیگران پرکار و هنرمندان پرمشغله بود که بعد از جدایی از همسر دومش به نظر می رسد؛ کمتر در کارهای هنری حضور دارد. با مجله گفتنی همراه باشید.

خانم رهنما مدتی جزو پر حاشیه ترین بازیگران زن ایرانی بود. او با ازدواج دومش سر و صدای زیادی به پا کرد. ازدواجی که بعد از گذشت چند سال به پایان رسید و این روزها او سعی می کند چه در فضای مجازی و چه در عرصه هنر محتاطانه گام بردارد.

بیشتر بخوانید: رایان سرلک کاوه سریال زیرخاکی با پدر و مادر واقعیش+ عکس و بیوگرافی

علت طلاق بهاره رهنما

خانم بهاره رهنما که دو ازدواج مشهور داشت الان در میانسالی تنهاست و سعی می کند به بانوانی که شرایط او را دارند درباره اتفاقاتی که تجربه کرده است مشاوره بدهد. خانم رهنما بعد از مدت ها سکوت سعی کرد با استفاده از ادبیات متفاوت خودش درباره علت شکست در ازدواج هایش صحبت کند. علت طلاق بهاره رهنما از زبان خودش را در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مشاهده کنید.

صحبت های بهاره رهنما درباره دو ازدواج ناموفق

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

بیشتر بخوانید: سارا تانکردی کراش مایکل اسکافیلد در فرار از زندان: در 47 سالگی جوانتر شده+ عکس و بیوگرافی

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد.

بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد. امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد. این زوج نیز از هم جدا شدند.

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد.

تصاویر جدید بهاره رهنما و لاغری قابل توجه او

برایتان جالب خواهد بود

عکس های جدید ستاره جعفری بازیگر خردسال گل پامچال بعد مهاجرت به هلند!

بازیگر کودکی اوشین بعد ۴۰ سال چه خانوم با شخصیتی شده+ عکس و بیوگرافی

شباهت زن سامان قدوس به کایلی جنر مدل آمریکایی+ عکس

پسر 2 متری هما زن نقی معمولی رو دیدی؟ + ماشالا!

عرفان برزین بازیگر عرشیا در سریال شمعدونی بدنساز شد!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. احتمالا در ١٨ سالگی به مدت ٢ الی ٣ ماه جذاب بودی اما بعدش به سرعت چاق شدی و خپلو و بطور طبیعی تبدیل شدی به بازیگر سیرک و فقط گریم کم داشتی ،حالا امروز که وارد دوره پیرسالی شدی دیگه همه چی واضح میباشد ننه جون.

  2. خدایی با این چاقی و‌گنده بکیت ک با دوکیلو بتونه ارایشی خودتا رو فرم آوردی میگی جذابیت؟؟لابد از بس بیشعوری طلاق میگیری ن جذاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا