;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آرمان درویش جذاب کنار همسرش دختر ژاله صامتی + عکس و بیوگرافی

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ در لرستان، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد که توسط شهاب حسینی کشف شد و جایزه بهترین بازیگر جشنواره تامیل نروژ را هم دارد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی آرمان درویش و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: علیرضا جلیلی بازیگر نقش سیاوش در هفت سر اژدها + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی آرمان درویش

بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد سال ۱۳۶۶ در الشتر و بزرگ شده شهر ملایر در همدان است. او در دو رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت. پس از آن دوره کوتاهی را در کلاس‌های بازیگری امین تارخ گذراند.

او سال‌ها در کنار محمدهادی کریمی فعالیت می‌کرد و همچنین به نوشتن فیلمنامه و ساخت فیلم کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات می‌پرداخت.

در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم «چهارشنبه» نخستین تجربه تصویر خود را رقم زد و با واکنش‌های بسیار خوب منتقدان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رو به رو شد.

آرمان درویش 8

این هم جالبه: مهرداد نظری حسنی برنامه کودک بعد 32 سال با همسر و پسرش+ عکس

نامزدی تا جدایی

آرمان درویش چند سال پیش با خانم یاس سنجری دختر ژاله صامتی (بازیگر) نامزده کرده اما گویا این رابطه به جدایی ختم شد.

آرمان درویش و همسرش

دوستی با شهاب حسینی تا بازیگری

آرمان که یکی از دوستان صمیمی شهاب حسینی بود اولین بار در سال ۱۳۹۴ بعد از عدم حضور بازیگر نقش اول فیلم چهارشنبه با معرفی شهاب جلوی دوربین رفت.

او در حالی نقش اول را برعهده داشت که شهاب حسینی بعنوان نقش مکمل کنارش حضور داشت و نسیم ادبی و هستی مهدوی فر هم بازیگر این فیلم بودند.

با فیلم «خورشید نیمه شب» فعالیت اش را ادامه داد تا اینکه سال ۱۳۹۵ با فیلم «کمدی انسانی» کنار هومن سیدی و نیکی کریمی بسیار درخشید. او برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره تامیل نروژ را بدست آورد.

این هم جالبه: دختر رضا عطاران در سن 20 سالگی+ عکس های جذاب در اروپا

کارگردانی

آرمان درویش1

همه می دانیم فضای سینمای ما باز نیست و براحتی نمی توانید وارد شوید و کار کنید اما من برای اینکه بتوانم فیلم بلندم را بسازم باید راه می افتادم. هرگز خودم را با بازی کردن محک نمی زنم و برایم بازی مهم نیست.

من به هیچ عنوان اهل برنامه ریزی نیستم، من نمی دونم شاید بقیه یک نکته هدفی داشتند و تلاش کردند به آن نقطه برسند. اما بنده حقیر هیچوقت هیچ اراده ای برای زندگی خودم نداشتم یعنی همیشه خدا یک مسیری برای من معین کرده و گوش من را کشیده و برده آن سمت …

این هم جالبه: کامران تفتی داش مشتی سینمای ایران و رسانه ای شدن ازدواجش + عکس و بیوگرافی

رابطه من و خدا

رابطه من با خدا و زندگی مثل چتربازی است که از هواپیما می پره و لذت می برد چرا که می داند چتری او را نگه خواهد داشت و آن چتر برای من خداست.

اگر شرایط فراهم شود شاید هر چند سال یکبار بازی کنم، نگاهم این است که بتوانم فیلم بسازم و در کنار آن اگر نقشی باشد که دوست داشته باشم می پذیرم. صادقانه بگویم که علاقه زیادی به بازیگری ندارم و صرفاً بازی می‌ کنم تا فضا باز شود.

دوستانی که من را می شناسند می دانند که من هیچ وقت فیلمنامه را تمرین نمی کنم. بارها و بارها فیلمنامه را می خوانم برای اینکه فهم درستی پیدا کنم اما هیچوت تمرین نمی کنم که بعدا بخواهم آنرا اجرا کنم.

آرمان درویش3

در ملکه گدایان

آرمان درویشی (بازیگر) در زمستان ۹۹ با سریال شبکه خانگی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش البرز (فرهاد) نگاه ها را به سمت خود جلب کرد. در این مجموعه باران کوثری، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری و الهام کردا حضور داشتند.

تحصیل ناتمام

من کارگردانی خواندم و یک تایمی هم ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره می خوانم ولی هیچ کدام را به انتها نرساندم، در هر رشته سه سال دانشگاه رفتم. مدت ها گذشت تا بواسطه دکتر کریمی با شهاب جان آشنا شدم و ایشان گفتند تو باید بازی کنی …

آرمان درویش2

کارهای سینمایی آرمان درویش

سالنام فیلمکارگردانتوضیحات
۱۳۹۸موافقت اصولیامیر پورکیاناکران نشده
۱۳۹۸پسرکشیمحمدهادی کریمیاکران آنلاین در تیر ۹۹
۱۳۹۷سودابهمحمدعلی سجادیاکران نشده
۱۳۹۷یلدامسعود بخشیاکران در سینماهای هنر و تجربه، مرداد ۹۹[۱۰]
۱۳۹۶بازی‌های مردانهامین تباراکران نشده
۱۳۹۶مقیمان ناکجاشهاب حسینیاکران شده در ۲۷ تیر ۱۴۰۲
۱۳۹۶لایه‌های دروغرامین سهرابمحصول مشترک ایران و فنلاند – اکران در چهلمین جشنواره فیلم فجر
۱۳۹۵کمدی انسانیمحمدهادی کریمیبرنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ[۱۱]
۱۳۹۵پشت دیوار سکوتمسعود جعفری جوزانیاکران در مرداد ۹۷
۱۳۹۵لابیمحمد پرویزیاکران نشده
۱۳۹۴خورشید نیمه شبشبیر شیرازیاکران آنلاین در فروردین ۱۴۰۱
۱۳۹۴چهارشنبهسروش محمدزادهاکران نوروز ۹۵ در گروه هنر و تجربه

کارهای نمایش خانگی آرمان درویش

سال پخشنام سریالکارگردان
۱۳۹۹-۱۴۰۰ملکه گدایانحسین سهیلی‌زاده
۱۴۰۲_۱۴۰۱عقرب عاشقحسین سهیلی‌زاده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا